10 December 2015

5 kasulikku aastalõpu tegevust!

Kahjuks on nii kujunenud, et kuna väljas pole enam värvilist ja sooja sügist, aga samas pole ka valget ja pehmet talve saabunud, siis ei taha kuidagi motiveeritus ning järjekindlus kuidagi minusse tulla. Olen viimased päevad igal õhtul midagi näksinud - on see siis juust, vürtsikad riisikreekerid või šokolaad. No lihtsalt isutab ja ongi kõik! Tunnen, et mul ei ole hetkel absoluutselt iseloomu, et endaga võidelda, vannun isudele alla ja alati hiljem kirun end ja mõtlen, et no homsest söön ainult puuvilju. Ja päeval polegi mingi probleem end kontrollida, siis tuleb kõik kuidagi iseensest, puuviljad ja vesi isutavad väga, kuid õhtul kõik läheb taas rämpsu poole. Ja tegelikult on praegusel postitusel minu jaoks ka eesmärk, ma tahan omale kirja panna asju, mis aitaksid mind rajale ja jõuda taas punktki, kus suudan isudega võidelda. Ausalt öeldes tunnen, et hetkel on mul tiba stress ja pinge ka peal, ei tea kas asi on aasta lõpus ja selles, et kõik üritused ja tegemised kuhjuvad või milleski muus. Vahemärkusena lisan, et vähemalt talvesaapad ja parka sain omale ostetud/tellitud :)

_________________________________________________________________________________________________________

Liigun siis meeldivamate asjade juurde, panen siia kirja 5 eesmärki, mida püüan täita, et endas järjepidevust ja iseloomu kasvatada. 
  • Joo (rohelisi) detox smuutisid - see mõte tuli mul tegelikult hetk tagasi, aga see tundub nii õige ja hea algusena :)
  • Jaluta rohkem - mulle meeldib tegelikult väga, et Pärnus töölt-koju või kodust-tööle pole palju maad minna, linn on nii väike, et kõik on veerand tunnise jalutuskäigu kaugusel, kuid vahel olen nii mugav, et tahan ikka viimase hetkeni kodus olla ja siis bussile hüpata. Kindlasti püüan end parandada ning veel rohkem leida võimalust jalutamiseks. 
  • Vaata motiveerivaid ja isuäratavaid pilte - aitab alati! Kui vaatan kellegi tuttava treeningu või maitsvate roogade pilte, siis tekib tahtmine endalgi tubli olla ja samuti on ka puuviljadega, mahlased puuviljad pildil ajavad isutama küll :)
  • Kuula energilist muusikat - ma muutun alati kurvaks kui kuulen/kuulan Lady Antebellum'i Need You Now'd, kuid vastupidi toimib ka - kuulan energilist muusikat, siis tekib endas ka hoopis positiivsem vibe ja kohe tahaks palju ära teha.
  • Naerata rohkem - mina usun, et see toimib, kui mina naeratan täna sulle, siis kindlapeale naeratad sina homme teistele. Kindlasti olete ka ise tähele pannud, et kui teenindaja, kaasreisija bussis või võõras järjekorras teile naeratab, siis tekib endalgi kohe tahtmine teistele naeratada. Mina püüan ise kliendina olles käia poodides ikka nägu naerul, sest tean omast käest, kui raske on tuimalt seista päevad läbi ja kohata igasuguseid kliente :)
    pilt: http://bembu.com/detox-smoothie-recipes
Ja sellisel positiivsel noodil tahangi täna lõpetada. Katsun end kokku võtta ja loodan, et ka keegi teist sai natukene abi :)




No comments:

Post a Comment