29 November 2015

Sünnipäev 2015!

Sel aastal tuli selline mõte, et kirjutaks oma sünnipäevast pisut rohkem, lisaks tuleb ka vlog. Nagu juba kuskil mainisin ja ehk paljud ka teavad, siis sel aastal on mul õnn saada 22-aastat vanaks. Miskipärast on mulle alati tundnud, et 20+ on super iga, et ma olen piisavalt vana, et kõike võib ja samas piisavalt noor, et kõike veel jõuda ja tahta teha. Aga samas üle 25 enam väga kiirelt edasi minna ei tahaks, samas mõtlen alati, et kui seesmiselt tunnen end terve ja noorena, siis vanus ei mängi mingisugust rolli. Tegelikult nii ka on, sest tänasel päeval ma näiteks ei tunne end 22-aastasena, ikka on tunne, et olen alles täiskasvanuks saanud, elan küll iseseisvat elu, kuid isa arvamus, toetus ja abi on väga oluline. 
Ja Merlinilt inspiratsiooni saades tahtsin ka teha päris selliseid sünnipäeva fotosid, lihtsalt iseendale mälestuseks. Usun, et kuskil kolmekümne aasta pärast oleks lahe vaadata ja meenutada. Palusin siis Mikul end pildistama tulla ja tänu SheIn'le sain selleks puhuks ka imelise kleidi(LINK). Korra olen juba seda kleiti maninud siin(LINK) ja tean, et mõni teist on neid pilte tükk aega juba oodanud! Loodan, et teile meeldivad need, sest minule meeldivad väga :)

Happy Birthday to myself!!! :)

15 comments:

  1. Väga lahedad pildid! Ja palju õnne veelkord :)

    ReplyDelete
  2. Üks õhupall pani vahepeal plehku? hehe. Pildid on igatahes vägagi õnnestunud ja ilusad (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. nokurja, nägid ikka ära :D Mikuga naersime ka, et pärast vaadatakse, et kus see üks pall sai vahepeal.
      Aitäh Mellu :*

      Delete
  3. Lugesin äsja naine24 vms-t, et ük instragrami kuulsusest kolis Sydneyst Pariisi ja siis hakkas õhupalliga jalutamas käima, sai palju tähelepanu ja nüüd oma suur jälgijaskond :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Tol päeval linnas ja bussis tõesti kõik vaatasid ikka pikalt järele, õhupallidel on mingi huvitav aura vist.

      Delete
  4. Väga ilusad pildid! Ja muidugi palju-palju õnne uue eluaasta puhul! :)

    ReplyDelete
  5. Väga armas mõte selline pildistamine korraldada iseendale. :) Meeldib eriti see pilt, kus on taust must-valge ja pallid erksaks jäetud. Kuidagi sellised mõnusad sügisevärvid ka pildile tabatud, alates kelidist, lõpetades sinu huulepulgatooniga. Väga ilus kõik !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa, jääb kauaks meelde samuti :) Ma jäin ka nii rahule, et värvide pooles jäi samuti sügis oma täies eheduses pildile, suur suur aitäh Sulle nende heade sõnade eest, teeb tuju kohe nii heaks :))

      Delete