12 November 2015

SheIn saatis maailma kõige ilusama kleidi.

Enne kui asun monteerima fall tag videot, tahan näidata kleiti, mille eile kätte sain. Aina enam üllatab SheIn mind riiete hea kvaliteediga, see on täiesti tavaline, et mõni niit siit või sealt ripub ja see jääb üldiselt märkamatuks, sest see kleit (link) on lihtsalt I-M-E-L-I-N-E! Mina olen 166cm pikk ning tavaliselt kannan xs-s suuruses pluuse/kleite/kampsuneid ning ka SheIn'i suurus S on täpselt see, mis mulle selga istub. Pikkusega olen nii rahul, nende kodulehel tundub, et kleit on maani, kuid tegelikult natuke paistab jalatsi nina välja, samas on see hea, siis ei lohise kangas mööda maad ning ei jää astudes saapa alla. Materjali poolest ei ole ta kõige paksem ega ka kõige õhem, tänase ilmaga kõlbas nahktagi peale visata ning paksem sukk alla panna. Kleit seljas tundsin end eriliselt naiseliku ja täiskasvanuna, mis ilmselt käibki 22-aastaseks saamise juurde :) 
Täna kahjuks saan näidata ainult paari pilti kleidist, kuna tellimise hetkel oli mul kleidiga kindel plaan, mille ka täna teostasime. Nimelt võtsin Merlinilt šnitti ja tegin sünnipäeva pildistamise. Sünnipäev ise on mul alles 29dal seega veel on pisut vara näidata kõiki jäädvustusi, aga kuna esmaspäevaks juba lubas lund ja ilm pole eriti paljutõotav, siis pidime kiirelt tegutsema hakkama.

This dress is so amazing that I could wear it every day :) I got it from HERE! At the end of this month it'll be my 22th birthday, so I thought that it would be perfect to wear it on that day. I will show you some more pics soon.
OK, I'm gonna edit my fall tag video now :) Bye..:*
Dress - SheIn
Seoses sünnipäevaga on mul ka üks küsimus suurele ringile, mida viia tööle sünnipäeva puhul? Mõtlen just söögipoolist, viimati pidin oma sünnipäeva puhul kooli kommi viima ja seegi mulle väga ei istunud, kuna ma ei teadnud kunagi, milliseid komme valida. Mainin veel, et seltskond pole suur - mina + 6 :)

4 comments:

  1. Ooooo, kleit on super ju! Ma ise olen ka ühe enam rahul Sheini toodetega :)

    Aga tööle viia näiteks (kas isetehtud või ostetud) tassikooke, nendega hea kohvi kõrvale maiustada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma nii loodan, et nad latti alla ei lase :)
      Tassikoogid on tõesti hea idee, ma ise kusjuures ei tulnudki selle peale, aitäh :)

      Delete
  2. Kusjuures nii kui seda viimast pilti väikesena Facebookis nägin meenus mulle mu sünnipäeva pildistamine ja nii armas oli siit tekstist siis ka kohe selle kohta lugeda. Kleit on väga ilus ja Sina selle sees samuti (: Jään nüüd huviga 29ndat ootama!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tead kui neid pilte tegime ja neid töödeldes tulid ikka ja jälle sinu pildid silme ette, eks sa siis 29dal näed ka miks :))

      Delete