21 November 2015

OOTD: SheIn sügismantel!

Kauaoodatud kaunike saabus eile minu juurde :) Selle mantli(LINK) tellisin mõned päevad enne seda(LINK) kleiti, aga kätte sain lausa nädal või paar hiljem. Ma isegi imestasin väga, et see nii kaua tuli, kuna tavaliselt pole üle 2 nädala kunagi läinud, aga eks aasta lõpus on vist üleüldse pakkide teekond aeglasem. 
Nagu ka eelmise tellimusega, olen praegugi väga väga rahul - suurus on õige (valisin XS suuruse ja ise kannan muidu ka xs-s suuruses mantleid), seljas istub hästi, kuskilt ükski õmblus ei jookse ja materjal on super :) Proovin sellega praeguste kergete miinus kraadidega käia, sest selle alla mahub väga hästi paksem kampsun või kardigan. Hakkan kindlasti nüüd talveks midagi soojemat vaatama, aga seni kannan oma uut mantlit uhkusega. Mulle meeldib, et ta on 3-värviline ja parajalt pikk, et katta selg ja tagumik ära.
Coat / Backpack / Boots H&M

Ütlen veel, et järgmisel nädalal hakkan uut vlogi filmima ja kuna see on mu sünnipäeva eelne nädal, siis näete ka kuidas ma valmistun sünnipäevaks ning mida head ja paremat pakun kodus ja mida töö juurde viin :) Plaan on käia juuksuris ka, seega tegevust on küllaga! Ja loomulikult ootamas on veel üks suur pildipostitus.

7 comments:

  1. Niii ilus mantel!! See kolme värviga disain on nii äge :)

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mind selle juures esimesena see värvide combo köitiski :))

      Delete
  2. Super armas outfit! Ja ise näed ka niiiiii kena välja! Sügis sobib sulle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Eliise :*
      Sügis on mu lemmik neist neljast, naudin täiega seda :D

      Delete
  3. Hehe, tellisin eelmine nädal just sama mantli ja nii hea on head tagasisidet kuulda, loodan, et olen sama rahul enda omaga.
    Nii kaunis oled ja see mantel sobib sulle väga hästi! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, ma usun, et sa ei kahetse ja oled rahul :)) Praeguse külmaga peab juba kampsun all olema :P
      Suur suur aitäh sulle :))

      Delete
  4. Ja kakskeelne....?

    ReplyDelete