16 November 2015

Hakka end liigutama!

Viimasel ajal on päris mitmest blogist läbi käinud fraas, et motivatsiooni pole ja laupäeval Merliniga kohvitades, käis meil ka korra jutust läbi see teema, et nii kui väljas ruttu pimedaks hakkas minema, nii kadus kuhugi motivatsioon ja jutt ei taha enam kuidagi hästi joosta, me muidugi rääkisime ikkagi blogist ja sellest, et uusi postitusi ei tule nii tihti enam juurde. Ütlen ausalt, minul on kohati sama tunne ning see tegi alguses isegi väga kurvaks, aga kuna tean, et see on mööduv, siis pole palju näinud põhjust muretsemiseks. 
Sama on mul ka trenniga, sellest hetkest, kui väljas läks külmaks ning hakkas vara pimedaks minema, ei tõmba mind kohe üldse välja jooksma või veel vähem trenni tegema. Kuna mulle pole kunagi eriti meeldinud kodus (eriti veel pisikeses korterikeses) trenni teha, siis on see kõik ära vajunud. Jah, ma küll vaatan hästi palju videosid ja loen motiveerivat juttu internetis, aga seni pole see mind kuidagi uuesti ree peale aidanud. Kindlasti on asi ka selles, et olen end tihti halvasti tundnud, kord tuleb migreen peale ning kord kõht valutab ja tervis on loomulikult tähtsam, samas olen ka tundud, et mul pole tihti isu üldse süüa ja siis langeb koheselt ka hemoglobiin. Ühesõnaga üks häda ajab teist taga. 
Täna sirvisin korra tööl pausi ajal Instagrammi ja nägin seal oma jooksukaaslase Virge pilti, mille ta oli oma kõhust peale trenni teinud. Uskumatu, kuidas üks pilt suudab inimest nii vihale enda peale ajada :D See oli see, mis pani mind mõtlema, et miks mina siis ei suuda, suudan ju küll! Otsustasin sel hetkel lõpetada vabanduste otsimise ja hakata lihtsalt tasapisi otsast peale. Tean ju väga hästi, et kui tahan tulemusi näha, siis pean selleks midagi ka tegema. Ma loodan, et kui selle siin välja kirjutan, siis see aitab mul olla järjepidev. 
Seega tänasest lülitan end taas motiveeritud ning energilise režiimi peale :) 
Lõpetuseks üks naljakas pilt, kus ma olin õnnelik, et sain trenni teha ja seda peaaegu iga päev :)

2 comments:

  1. Jeei, nii tubli oled! Ma võiks endas ka selle motivatsiooni nüüd üles leida. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitähh :)) Tead raske on see algus, aga midagi pole teha :D :D

      Delete