5 October 2015

Slowly but still moving

Teate, päris piinlik on juba! Alati kui arvuti lahti teen ja näen Bloggeri ikooni, siis mõtlen, et "ohei, ma ei julge isegi vaadata mis see statistika seal täna näitab :( ", pisut masendav, aga ma tunnen, et vägisi midagi postitada või teha pole mõtet. Tegelikult on mul küll millest rääkida, aga vaim on see, mida jääb puudu. 
Sain kuuks ajaks enda kasutusse Canoni Legria Mini kaamera ning püüan hästi palju filmida ja erinevaid mõtteid videosse saada, mida blogisse kirjutada ei jõua, sest tihti on nii, et mingi eriti hea mõte või sõnaseadmise vaim tuleb peale näiteks bussiga sõites ja koju jõudes vahel ma isegi ei mäleta mis see hea mõte oli. Ja eile käisime Mikuga filmi "Klassikokkutulek" massistseeni võtetel Tallinnas, üks igavesti lahe ja hindamatu kogemus! Olen 100% õnnelik, et ikkagi otsustasime minna ning tean, et kui kunagi veel mõni selline võimalus avaneb, siis kindlasti lähen. Ja juba tuleval laupäeval on plaan minna ilumessile, kindlasti tahan tuua sealt põnevaid tooteid koju ning siis neist teile lähemalt rääkida.
Nüüd te siis teate, mis teoksil ja varsti on videot oodata. Loodan, et püsite ikka minuga :) Lisaks võite mind ka Instagramis (LINK) jälgima hakata, sest seal jagan ägedamaid ja värskemaid uudiseid.

2 comments:

  1. Olin samuti filmivõtetel ning nägin Teid seal. Te olete väga armsad koos ja Sa näed väga kaunis välja. Ehkki vahepeal mul tekkis tunne, et olen stalkija .. kuna mul ei meenunud kus Sind näinud olen ... lõpuks meenus ja süda on rahul ( ehk tuleb tuttav ette see näriv tunne kui tuleb tuttav ettte aga ei tea täpselt kus ja mis :) ) Nii, et vabandust kui vahepeal kedagi stalkimas nägid ja see ebamugavust tekitas :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kui vahva on seda kuulda, et keegi tunneb ära :) Tean täpselt seda tunnet, vaatan ise mõnda inimest samamoodi, et meelde tuleks, kus seda inimest näinud olen. Kusjuures ma ei märganud, et keegi oleks häirivalt ja puurivalt jõllitanud, seega tegid seda päris osavalt ja salaja :D
      Aitäh Sulle nii laheda kommentaari eest ;)

      Delete