10 October 2015

Minu nopped ilumessilt '15 ja veel...

On olnud päris pikk ja väsitav päev, alates sellest, et ärkasime tavapärasest varem, siis veetsime peaaegu et terve päeva jalgadel. Tegelikult kuna mul töö ka suht liikuv, siis ei olnud see kõige raskem, kuid kõige enam väsitaski selline messimelu ja asjade tassimine. Jõudsime nüüd lõpuks Tallinnast tagasi ning näitan kiirelt ja lühidalt, mis ma sealt kaasa endaga tõin.
Alustan siis kohe päris algusest ehk kohe kui sisse asutusime leidsin XL-lashesi boksist pintsetid, mida osta tahtsin. Eelmisel aastal ostsin omale 16€ eest Tweezermani omad, mis on tõesti siiani super head ning teevad oma töö 100%liselt ära, kuid ka need kuluvad ju mingi aeg ära, eriti veel kui nii tihti nendega tööd teen. Mul oli ka suur huvi, et kas need ~3€sed pintsetid teevad tõesti sama hästi töö ära ning kaua nad kestavad, nüüd läheb siis suureks võrdlemiseks :)
Ja kuna mul eile läks esimest korda üldse Invisibobble patsikumm katki, jah katki!!!, siis ostsin omale kohe soodsa messihinnaga uue paki, valisin sellise värvi, mis sel sügisel lihtsalt tundus olevat must have värv, eriti kui kõik muu on must-hall-valge.
Make Up Stores on vist igal aastal terve hulk lauvärve, mis on "leiukastis" hinnaga 5€ tükk ja ka sel korral valisin kaks kõige enam meeldima hakanud tooni, ootan nii väga, et saaksin neid katsetama hakata :)
Messile minnes oli mul kindel plaan minna ghd boksi ja lasta omal juukseid sirgendada, üks põhjus oli kindlasti hommikune ajanappus, kuid teine ja palju olulisem põhjus oli see, et ma olen tohutult palju kuulnud kui head ghd sirgendajad on, aga omal pole olnud kunagi võimalust olnud proovida. Jah, ma olen sillas! Kui hõlpsalt tegi ta oma tööd, lisaks ei kiskunud juukseid ja juuksed jäid üli-üli pehmeks :) Alustuseks ostsin siis ghd Narrow Dressing harja, mis mulle ka meeldis ja mille taolist olen tahtnud.
Ja lõpetuseks siis Kuma liblikad. Käisime seal lausa kaks tiiru, esimesel korral oli täiesti võimatu löögile saada, siis teisel korral juba letis ääres polnud nii palju rahvast ja sain isegi paremini nende uut sügiskollektsiooni uudistama minna. Kel huvi, siis nende kodulehel ega ühelgi edasimüüjal veel sügiskollektsiooni liblikaid müügil pole, aga veel homme saab messil neid vaatama ja ostma minna. Veel oli neil ka seal pakkumine, et ostes 3 liblikat annavad nad 1 liblika tasuta, jõulud ju tulemas, miks mitte siis kasutada sellist võimalust. Muide, see "be yourself" liblikas ei kuulu sügiskollektsiooni, vaid on ainueksemplar, mille nad olid prooviks teinud ja nii uhke on omada liblikat, mida kellelgi teisel pole. Seal oli veel kaks sarnast valget (kuid mitte sama), mida on ainult üks :)
Näitan veel pilte tänasest..
 Kas käisite/lähete messile? Mida toredat endaga kaasa tõite?

7 comments:

  1. Nii vahva sall, kust ostetud?
    Kõigil juba ilusti messi postitused valmis vorbitud, nii tore lugeda. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. See sall on päris mitu aastat vana ja kui õigesti mäletan siis sai Seppäläst ostetud :) Olen täiega rahul, et siiani on ta pehme ja mõnus.
      Mulle teeb head meelt kui kellelegi meeldib, ise loen ka teiste muljeid messist hea meelega :)

      Delete
  2. Oeh, ma nii ootan Kuma uut kollektsiooni kodulehele ka, sest see must liblikas on täielik must have!

    Super pildid ja ilus oled, nagu ikka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oojaa, nad kõik on nii ilusad, et oleks kõiki tahtnud :)
      Aitäh Sulle Liis! :)

      Delete
  3. See one of a kind liblikad on nii kihvt! Ja kas eilsest ikka vloooog ka valmis? (;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eiiiiii :( Ma plaanisin küll, aga Tallinnas oli nii külm, et ma eriti palju klippe ei filminudki, panen need nädala vlogi :)

      Delete