15 October 2015

Fall Must-Haves // SheIn

Sain eile SheIn'st kätte oma seljakotikese, mis on nii ideaalne! See inspireeris mind tegema taaskord kollaaži, kus näitan mis on minu jaoks sügise must have riided ja aksessuaarid. Loodan, et keegi teist saab ka inspiratsiooni või leiab ehk midagi, mida on otsinud :)
top boots / silver necklace / statement necklace / boots
1. Suured ja värvilised ehted & mustad poolsaapad - väljapaistvad ehted sobivad suurepäraselt andmaks värvi ja isikupära tervesse outfiti. Saabaste näol tooksin mina kogu riietusele klassikalist väljanägemist. Mulle meeldib kui naised kannavad naiselikke lõikeid ning ka jalanõusid.
brown backpack / white backpack / red backpack
2. Backpack on üks niivõrd multifunktsionaalne ning tore ese igapäevases kasutuses, et see lihtsalt peab olema aastaringselt iga naise garderoobis. Minu elus pole kuigi palju seljakotte olnud, suurema osa oma kooliajast kandsin õpikuid ikka suuremas käekotis, kuid viimastel kuudel olen jõudnud sinna faasi, kus ma lihtsalt ei mõista, kuidas sain ilma selleta. Lisaks sellele, et tänapäeval on nii palju erinevates stiilides, värvides ja materjalides seljakotte, leiab igaüks ka sobivas suuruses koti. Mulle meeldib kui mistahes kott on mahukas, et sinna mahuks lisaks rahakotile, telefonile ja võtmetele ka igasugust muud pudi-padi, sügisel näiteks vihmavari, päikeseprillid, kindad, müts, kätekreem, hügieeniline huulepulk jne. Ja kui minna paariks päevaks kodust ära, siis seljakotiga on hea mugav reisida, kõik asjad ühes kohas ja ei pea selle raskuse all ainult ühte õlga koormama. 
top scarf / black-white coat / grey coat / scarf
3. Sallid & mantlid - sobivad nagu sukk ja saabas. Mida vanemaks ma saan, seda rohkem hakkavad mulle meeldima pikad ja lihtsa lõikega mantlid, olgu nad siis ühe-või mitmevärvilised. Nende juurde sobib alati ka üks pehme ning pikk sall, mis ühelt poolt annab kogu lookile isikupära ning teisest küljest on ka praktiline ja hoiab kaela soojas.
sweater I /sweater II / skirt
4. Kampsunid & seelikud - sügisel mõtlen mina eelkõige ka sellele, et iga riideese või aksessuaar, mida kannan, oleks lisaks ilusale välimusele ja sobivusele ka praktiline, eriti puudutab see seelikuid ja kampsuneid. Kampsun, mis jääb küll õues olles jope või mantli alla, võiks olla selline, mis hoiaks keha soojas, aga samas ei ajaks sügelema. Ja kes tahaks kanda terve sügis-talvise hooaja pükse? Mina küll mõtlen, et vahel tahaks seelikus või kleidikeses olla, leidsin ka ühe hea näite materjalist, millest võiks seelik/kleit tehtud olla. Ka selline pikkus oleks minu puhul minimaalne.

Millised on teie sügise must have rõivad või aksessuaarid? 

6 comments:

  1. mul on see hall mantel ja ütlen ausalt, et pildil on ta ilusam. soe see ka ei ole. muidu kevadeks/sügiseks sobib küll:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii nende SheIn asjadega kipub olema, et mitte alati ei vasta pilt tegelikkusele :) Kui ma ei eksi, siis olen Teele seljas seda mantlit näinud ja tundus nii lihtne ja ilus ja kui mingi kampsun või kardigan alla panna, siis ehk on soojem :)

      Delete
  2. Mul ka see hall mantel, aga ma olen küll rahul ja mulle meeldib päris elus see palju rohkem :D Aga sellesosas nõustun, et soe see pole. Selline õhuke kevadjakk, mida soojematel sügisilmadel kanda :)

    (Liis/Mesiliis.com olen, ma ei viitsi sisse logida :D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Õnneks on praegu ka üsna soe sügis, veel :P Mulle tundub see mantel ka päris ilus, aga võib olla erinevatel kehakujudel istub erinevalt ja seetõttu mõnele ei meeldi ja mõnele meeldib :))
      heh, nii tore Liis, et seda mainisid :)

      Delete
  3. Mul oli ka see hall mantel olemas. Mulle väga meeldis ja muidugi hakkab külm, sest see ei olegi mõeldud väga külmade ilmadega selgapanemiseks :)

    Reaalsed pildid minu seljas näed siin- http://almersjane.blogspot.com.ee/2015/09/ohtulehe-jaoks-pildistamas.html

    PS. ei tulnud end siia reklaamima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegelikult kui selle toote lehelt lugeda infot, siis on SheIn ära märkinud, et see on talviseks hooajaks, aga omast kogemusest tean, et mis nende meelest sobib talvel kandmiseks, sobib tegelikkuses soojaks sügiseks/kevadeks. Ja ise tavaliselt kannan alati kampsunit või midagi soojemat mantli all, sellepärast ta siia postitusse paningi :)
      Iseenesest seljas ju täiesti kena mantel, aga kui teada tohib, siis miks sul OLI see, kas ei meeldinud enam?

      Delete