5 September 2015

What's in my bag (autumn)?

Kuna paar blogijat mingi aeg tutvustasid oma koti sisu, siis mõtlesin teha ka sarnase postituse, kuid natuke teistsuguses võtmes. Päris palju asju minu elus muutub koos aastaaegade vahetusega, nii ka koti sisu ja põhiliselt just need tooted, mis on mõeldud keha-ja näohoolduse jaoks. Aga alustame siis..

Esmalt basic tooted, mis on kotis vaatamata sellele, mis ilm või aastaaeg väljas on:
1. kõrvaklapid - muusika kuulamiseks ja avalikus kohas Youtube videote vaatamiseks; 2. õnnekivi & eduripats - need kaks on isiklikud talismanid; 3. hügieenitarbed - khm, you know why!; 4. peegel - vahel on vaja kohendada soengut või vaadata ega meik kuskilt laiali pole; 5. kätekreem - mu käed kipuvad väga kiiresti kuivama ja üks väike tuub kreemi peab alati kotis olema; 6. võtmed - neid on mul palju ja lisaks olen suur võtmehoidjate fänn, muidugi kõik võtmehoidjad on tähendusega ja pole lihtsalt niisama ostetud; 7. (EOS) huulepalsam - nagu ka käed, vajavad mu huuled tihti lisaniisutust; 8. rahakott - seal hoian kõiki oma dokumente, kliendikaarte, raha ja tsekke ja lipikuid.

Nüüd aga asjad, mis on mul kotis terve sügis hooaja ajal:
1. vihmavari - selline mõnus pisike vihmavari on ülimalt mugav isegi väikese koti puhul, you never know millal vihma sadama võib hakata; 2. salvrätikud - isegi kui mul nohu pole, siis raudpolt hakkab mul õues nina tilkuma, eriti just sügisel; 3. õhukesed kindad - sügisõhtud muutuvad kuidagi järsku külmaks ja siis on nii hea kindad kätte panna, et soe oleks; 4. sokid - juhuks kui jalgadel hakkab väga väga külm, siis kannan alati paari lisasokke kaasas.

Sellisesse pisikesse kotikesse mahuvad kõik mu (sügise)must have asjad + telefon, mida ma vahel harva koju unustan :)
Mis peitub teie kotis sügisel ja mis on need tooted, mis ainult sügisel kotis olema peavad? :)

8 comments:

  1. Milleks üldse vaja nii palju asju ..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mis Sinu meelest tundub üleliigne? Minu jaoks on kõik asjad vajalikud, olen ka ilusti piltide all ära põhjendanud, mida ja milleks :)

      Delete
  2. Ise jäin mõtlema sellele ,et olgem ausad minu käekott on üks paras tohuvapohu.
    Kõik on ühes segasumma ,,suvilas''. Võtmed kuskil kotipõhjas kadunud ja selle nädalaga on lisandunud sinna juurde veel vanainimeste meditsiini osakond. :D Kuna ma olen veel tõbine on mul seal siirupit, ibumaxi, xmelyn ja kindlasti hexoral pluss salvrätikupakk ja 3 paari sukke. Töö nõuab neid :D Ühesõnaga ma ei tea kas mina oma koti sisuga julgeksin väga avalikuks tulla, kui siin eelmine kommenteerija arvas ,et sinu koti sisu on mahukas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu meelest on see päris normaalne, et naiste käekotid on "põhjatud" ja seal leidub kõike. Minul on ka lisandunud sinna hulka veel pakk valuvaigisteid ja pakk nätsu. Eelmise kommentaari kohta ütlen vaid nii palju, et kui millegi kallal nokkida pole, siis midagi tuleb ju ikka leiada ! :D

      Delete
  3. Ma peaksin tegema oma käekoti sisust postituse, sealt leiab ikka kõike. Muuhulgas alles hiljuti leidsin sealt kahvli. Miks see seal oli? No idea:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D :D Hahaa, väga hea leid!
      Tee kindlasti postitus, väga huvitav oleks vaadata, mida teiste käekotis leidub!

      Delete
  4. Ma kandsin kunagi poolt elu kaasas aga nüüd on seal igapäevaselt vaid rahakott, telefon, võtmed, nätsupakk, küüneviil ja mingi huuletoode. Aga! Varsti on paar kindaid ilmselt ka hädavajalikud (:

    ReplyDelete
  5. Mul pigem küsimus, KUIDAS NII VÄHE? Mina ka üks neist põhjatutest käekottidest kus leidub taskunoast küünelakkideni kõike, mida mõnel eluhetkel vaja võib minna :D

    ReplyDelete