13 September 2015

Walk around!

Eile oli selline tore päev, kui Sindis toimus rulavõistlus ja Mikk võttis ka osa. Rahvast oli muidugi üli üli vähe ja tegelikult ka võistlejad võis kahe käe sõrmedel ära lugeda, aga tore oli siiski. Nägin üle mega pika aja Teelet ja saatsime nad sealt heade soovidega Itaaliasse. 
Õhtul mõtlesime jalutama minna ja kuidagi hästi spontaanselt tuli mõte Lucy kaasa võtta, see oli tema esimene pikk jalutuskäik, korra oleme temaga maja kõrval õues käinud, aga ta kardab väga autosid ja sel korral lihtsalt klammerdus meie külge. Näete ka piltidelt, et eile talle juba päris meeldis ja ta vaatas kõike suure uudishimuga.
On veel üks teema, millel ma siin blogis pikemalt peatunud polegi, nimelt töö! Sel ajal kui kõik teised alustasid uue kooliaastaga, siis mina alustasin töötamist uues kohas - I.L.U Pärnu kaupluses. Ja ma olen üli õnnelik, et seal tööl olen, see annab mulle palju suurema pildi ilumaailmast ja erinevatest brändidest :) Olen seal küll poole koormusega, kuid saan ikkagi osaleda kõikidel koolitustel (homme tutvungi juuksehooldus brändi Paul Mitchelliga) ja olen piisavalt palju tööl, et avastada ja õppida.

2 comments: