29 September 2015

Time flies and I fly with him!

Naljakas, aga kui mu elus üldse midagi uut, huvitavat ja teistsugust toimub, siis kõik ikka ühel nädalavahetusel. Nagu ehk paljud teavad, siis olen üsna julge osalema erinevates projektides ja tegema kohati isegi hulljulgeid asju, sest ma tahan uskuda, et kui ma ükskord loobun pakkumisest, siis järgmine kord sellist võimalust ei tule. Tänase päeva jooksul on tulnud mul juba kaks pakkumist selleks nädalavahetuseks + üks kokkusaamine ja ma isegi läheks ja võtaks kõigist pakkumistest osa, aga kahjuks paneb piiri ette töö. Natuke keeruliseks teeb asja ka see, et elan Pärnus, aga kõik muu toimub Tallinnas. Nüüd, kui postituse alustamisest on möödas mitu tundi, saan öelda, et hea tahtmise ja planeerimise juures pole ka vahemaa takistuseks ja sõit Tallinnasse toimub :)

Oktoober üleüldse tõotab tulla põnev - plaanime Mikuga Rootsi kruiisile minna, lisaks saan osaleda mitmel koolitusel, mis on seotud iluga ja Ilumess, mida olen juba aastaotsa oodanud. Rootsi võtan kaasa ka vlogimiseks kaamera, et jäädvustada meie mõlema esimene kruiisi kogemus. See tundub nii põnev, sest me kumbki Mikuga pole Rootsis käinud, juba see laevas ööbimine tundub äge, olen korra varem ka laevas ööbinud, siis kui 2006dal aastal vanaemaga Peterburis käisin, aga sel korral jääb mul sellest sügavam mälestus. Igatahes, kui Mikk õhtul koju tuleb, siis laon talle kõik pakkumised ja mõtted välja ja siis saame plaane teha, et kuhu ja kuidas saab. 
Seniks aga jagan mõnda pilti, mis on jäänud seni avaldamata. ENJOY!

2 comments:

  1. See esimene pilt on nii äge ja ma ei suuda uskuda, et sa pole Rootsi kruiisil käinud! Toredat elamust igatahes! (Minu jaoks on see laevas ööbimine nii tüütu tundunud, aga seda esimese korra vlogi tahaks küll juba näha!)

    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh!
      Jaa, endalgi natuke naljakas juba, et kumbki meist pole käinud Rootsis veel, loodan, et vlog tuleb kihvt :))

      Delete