25 September 2015

Minu uus lemmik - JOIK!

Mida rohkem käin erinevatel koolitustel, seda rohkem püüan enne koolitust end häälestada nii et ma liiga suurde vaimustusse ei satuks. Kellele ei meeldiks kuulda rohkem erinevatest brändidest ning nende toodetest!? Minule igaljuhul meeldib ning kosmeetikuks õppides olin vaimustuses igast uuest koolitusest, olid need siis kosmeetilised tooted või ilusüstid. Nüüdseks olen juba saanud piisavalt koolitusi ja vasika vaimustus on üle läinud, kuid tänane Joiki koolitus jättis mulle tõepoolest uskumatult hea mulje, alustades toodetest ja lõpetades koolitajatega :)
 ________________________________________________________________________________________________________________

Mis on Joik?
Joik on suurim ja tuntuim looduskosmeetikat ja kodulõhnastajaid valmistav ettevõte Eestis. Lisaks on võimalik üle maailma 17st riigist Joik tooteid osta. Uuri lähemalt nende kodulehelt: www.joik.ee (LINK). Joik tähistab selle aasta lõpuga ka oma 10 aasta sünnipäeva!

Enne tänast olin proovinud nende särav vaarika kehakoorijat roosa saviga, mis lisaks surnud naharakkude eemaldamisele eemaldab nahalt ka mustuse. See on siiani mu kõige lemmikum kehakoorija, mida proovinud olen, sest lisaks üli heale magusale lõhnale jättis see naha mõnusalt pehmeks. Peale tänast on mul vähemalt viis toodet, mida soovin väga väga juba kasutama hakata. Näiteks värskendav jalavannisool mentooli ja piparmündiga, mis pidi eriti hea olema siis kui olete päev läbi jalgadel seisnud või tööd teinud. Tänu mentooli jahutavale efektile muutuvad jalad kohe kergemaks ning te tunnete end paremini. Muideks sisaldavad jalavannisoolad magneesiumisoola, mis on hea kui teil on näiteks rahutud jalad(LINK), nagu seda on minul ja läbi jalavanni ja läbi naha imendub magneesium paremini kui tablette süües. Olen peaaegu iga õhtu kimpus oma jalgadega, mis lihtsalt ei lase magama jääda, seda tunnet on raske kirjeldada, kuid kellel see on, see teab millest räägin. 
Veel tekitas minus suurt huvi näohoolduse tootevalik, milles on nii näoõlisid kui ka seepe kuivast kombineeritud nahani ja kuna tegemist on looduslike toodetega, siis sobivad need ka tundliku nahaga inimestele. 
Neile, kellele meeldib sügisel ja talvel küünlaid põletada, soovitan üle vaadata Joiki küünlavaliku, kust leiab lihtsalt võrratute lõhnadega küünlaid - minu lemmikud on Kaneelisai, Creme brulee ning piparkook ja need kolm leiavad kindlasti sel hooajal tee minu koju :)
Kas olete kokku puutunud JOIK toodetega? Kuidas on teile meeldinud JOIK? :)

1 comment:

  1. Oln proovinud sireli ja creme brülee küünlaid. Sireli oma oli natukene tavaline, aga creme brüleet jäin natukene sõltuvusse, see oli nii hea. Samuti on mul näopuhastus
    õli, see on väga hea, aga kahjuks natukene seisma jäänud, sest näiteks silmameiki ei saa sellega maha võtta.
    Meigi mahavõtmiseks kasutan Joiki puhastuspiima, ta on hästi hea, aga silmad tulitavad umbes 1 min peale kasutamist. Õnneks mitte häirivalt. Usun, et ostan edaspidigi, sest looduslikke puhastuspiimasid normaalse hinnaga ei ole mujal kohanud.
    Samuti on kehakreem, aga see on natukene liiga magus, teist korda vist ei ostaks. Kuigi tahaks proovida suvel seda sädelevat metsamarja kehakreemi. :)

    ReplyDelete