14 September 2015

Lazy Sundays

Uus nädal, uued eesmärgid ja uued emotsioonid! 
Veetsime eile Mikuga mõnusa pühapäeva - hommikul nautisime mõnusat hommikusööki, mina koristasin kähku kodu ära ja pesin aknad, Mikk viis prügi välja, siis oli juba aeg lõunasööki süüa. Mikk tahtis väga minna loodusesse patareisid laadima, nii võtsimegi rattad ja läksime avastama mereäärset rajooni. Allolevalt pildilt näete ka kaardi pealt meie ringi ja mõningaid pilte, mille tegin. Täiega kahju, et kaamerat kaasa ei võtnud, aga samas saimegi rohkem üksteise seltskonda ja ümbrust nautida. 
Paar nädalat tagasi käisime samuti ratastega matkamas, siis näitas Mikk mulle raba, kus mul oli oma linnarattaga ikka päris keeruline hakkama saada. See hakkab meil tasapisi traditsiooniks vist muutuma, et käime vabadel päevadel ratastega metsades sõitmas, aga mulle tohutult meeldib see, sest tavaliselt on Mikk igal vabal hetkel rulaga sõitmas ja nii polegi eriti võimalust ilusaid ilmasid lihtsalt niisama nautida. 
Kokku sõitsime 9,78km ja veetsime matkates üle pooleteist tunni :)
Aga kuidas on teiega - kas veedate oma vabad pühapäevad meelsamini kodus lesides või looduses matkates?

5 comments:

  1. Mõnus pühapäev!
    Ääremärkusena, pidades silmas, et viimasel ajal on päris palju räägitud internetiturvalisusest ja blogimise ohtlikkusest, siis kas on hea idee oma marsruut blogisse postitada? Ilmselt saaks sealt teada su elukoha ja kui keegi kuskil mingil x põhjusel tahaks sulle halba, siis oleks selle kaardi pealt väga lihtne alustada. Ei taha sind hirmutada ega midagi, aga seda kaarti nähes oli see mu esimene mõte..
    Ole tubli :)
    -P.
    BOWTIE DIARY

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)
      Kusjuures mõtlesin sellele korra, just seetõttu, et viimasel ajal internetiturvalisusele palju tähelepanu on pööratud. Siis vaatasin seda kaarti ja ma ei tea, kui ma ise ei teaks kus ma elan, siis ei suudaks küll sealt seda õiget maja välja nuhkida. Kindlasti mõni eriti pädev internetigeenius uuriks mu korteri nri ka selle kaudu välja :D

      Delete
    2. ..aga see on hästi tore, et sellele tähelepanu pöörasid :) Keegigi hoolib mu turvalisusest!

      Delete
    3. Kui ma linnainimeseks saan ja rattaga sõitmas hakkan käima, siis ma tahaks ka endomondoga vahemaad jälgida, aga mina kavatsen kasutusele võtta meetodi, et sõidan kuskile teatud kohta ära ja panen alles siis GPSi sisse. Siis pole maja täpselt tuvastatav (kuigi omal on siis natuke paha, et see väike jupp lugemata jääb).

      Aga pühapäevad. Need veedan ma tavaliselt voodis. Ausalt ka. Pühapäeva võib ära tunda selle järgi, et Gerli voodist kaugemale väga ei liigu ja lihtsalt..on :D Aga kui päike paistab ja ilus ilm on, siis katsun kasvõi natuke väljaski jalutada vms, et ei oleks õhtul tunnet, et sai ilus päev raisku lastud :)

      Delete
    4. Ma üldiselt tavaliselt ei jaga oma endomondo kaarte, seega ehk ei tule sellest mulle probleemi, pealegi elan suures kortermajas :) Aga see on selline nipp, millele ma polegi enne mõelnud, kuidagi automaatselt panen endomondo kohe tööle, sest hiljem võib juba ununeda - on küll juhtunud, et panen korra pausile ja pärast lõpus avastan, et jäigi pausile.
      Pühapäev = voodipäev :D Mina näiteks olen proovinud, eriti kui enne seda olen pikalt mitu päeva järjest tööl olnud, siis mõtlen alati, et olen puhkuse ära teeninud küll, aga no ma ei suuda, lihtsalt see mõte, et ma kasutult vedelen, kuigi võiks teha seda, seda ja seda, ajab mind voodist püsti ja ma kas koristan või teen ikka midagi, mis paneb mind hästi tundma.

      Delete