11 August 2015

VIDEO: vlogid vlogid!

Kuna viimasel ajal olen palju filminud ja vloginud, siis täna läks korraga kohe kaks videot üles, mõlemad on vlogid, kuid ma loodan, et teil neist juba küll ei ole :) Kindlasti tahaks oma kanalit tihedamini ilu-videotega täiendada, kuid praegused palavad ilmad lihtsalt sunnivad mind vältima meiki ja üldse koguaeg on üli väss peal. Mul on juba paar ideed peas, et mida kindlasti tahan filmida, aga ootan õiget meeleolu. 
Üks asi veel, enne kui saate videosid vaatama asuda. Mul seisab juba tükk aega draftis üks postitus Aliexpressi asjadest, kuid nüüd viimasel ajal olen sarnaseid postitusi näinud paaris blogis ja mõtlesin, et kas ikkagi avaldan selle. Tundub kuidagi nõme nüüd seda avaldada, kuid mul on seal mõned minu jaoks head diili, mida tahaks ka teile tutvustada. Et kas tasub see postitus üldse lõpuni vormistada ja avaldada või las jääb? :)

6 comments:

  1. Appi Sa oled nii armas! Tervitan vastu jaaa.. nädalavahetusel näeme? (;
    Ps. Nii kahju, et Soome vlogis Sabrinaga juttu ei puhunud. Oleks olnud mahe tuttavat nägu üle pika aja näha.
    Ps2. Teiste ellu on ju alati põnev piiluda :D seega jään uusi vloge ootama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Võiks ju näha küll! :)
      Sabrina ise ei tahtnud jääda vlogi, see-eest filmis salaja mind maksmas :P
      Onjuu, minu meelest ka, isegi siis on põnev kui otseselt mingeid fancysid üritusi pole :D

      Delete
  2. tee see aliexpressi postitus ka ikka :))

    ReplyDelete
  3. mis maximas see photo booth oli?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meil siin Pärnu Maximas, siiani on muidu :)

      Delete