25 August 2015

Värske värv!

Minu jaoks on kevad ja suvi tavaliselt väikeste ja suurte muutuste aeg. Igal kevadel kui väljas on juba mõnus karge õhk, päike sulatab lund ning rohelus hakkab tasahaaval end ilmutama, tunnen mina, et tahaks midagi muuta või teha (suur)puhastust. Tavaliselt meeldib mulle kevaditi tuba ümber tõsta, uusi sisustuselemente osta, sorteerida vanu riideid ja teha kappidesse ruumi, lisaks ka värvida/lõigata juukseid. Sel kevadel tundsin taaskord soovi oma juukseid värskendada ning anda neile "uus hingamine". Lasin lõigata nii, et tagant oli kergelt lühem kui ees ja mulle väga väga meeldis see tulemus, kuigi väga harjumatu, et pats jäi pisike. 
Siis lootsin, et tuleb kuum ja ilus suvi ja juuksed saavad natuke pleegitatud, et tekiks erinevaid värve juustesse, aga nüüd augustini polnud juustega midagi muutunud ja mind nii häiris kõrvadeni ulatuv väljakasv ning otsustasin triibutama minna :) Tegin enne ja pärast pildid telefoniga, sorri!
enne & pärast
Nüüd on hea sügisele ja talvele mõnus vastu minna, sest mulle täiega meeldib sellisel külmal ja pimedal ajal muutusi mitte teha, kanda kampsuneid ja sooje ning pehmeid sokke, juua teed ning olla mõnusalt kodune ja sossu :) 
Ei midagi drastilist, kuid muutus siiski. Kui tihti tunnete, et aastaaegade vahetumine mõjutab teid muutma oma välimust?

No comments:

Post a Comment