14 August 2015

Sunset vibes!

Sain kallikese taaskord väikesele pildistamisele meelitada :) Aga tegelikult pole juba ammu pildistamised ainult minu jaoks põnevad, Mikk nimelt loeb ja uurib pildistamise kohta päris palju ja seekord tahtis ta välguga vastu valgust pildistada. Ja kui mees tahab, siis mis saab minul selle vastu olla :P Ja minu meelest tulid pildid mõnusa vibega, või mis? :)
Nädalavahetusel on meil palju põnevat ees, lisaks Kuldrulale, kust Mikk osa võtab, osalen mina Bodypainting Festivalil modellina! OMG..ma olen põnevil, sest see on esimest korda, kui ma üldse midagi nii paljastavat teen. Eks ma sellest kõigest räägin täpsemalt järgmisel nädalal. 

7 comments:

  1. Sa näed super hea välja ja Mikk on Sul ka väga tubli (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle nunnukas :) Mikk ütles: nii tore :) !

      Delete
  2. Näed super välja ja pildid on imelised, eriti kaks viimast :)

    ReplyDelete
  3. Superkenad pildid! Esimene oleks justkui mingist seriaalist välja lõigatud (esimesena tuleb pähe "Kodus ja võõrsil") :D Nii mõnus päikeseloojangu ja vee kombo.

    ReplyDelete