8 August 2015

Life Update - kuidas me Soome läksime.



Istun hetkel Mikuga Tallinki sadamas, Eesti poolel muidugi ja ootame laeva! Tuli mõte kirjutada postitus, et kõik saaksid tulevikus meie veast õppida, et mitte olla nii kurb kui mina. Kirjutan seda postitust teist korda, sest esimene läks lihtsalt kaduma, telefonis blogimise võlud!
Igaljuhul, pidime juba 7:30 väljuma, et Soome poole sõita, aga minu liiga enesekindla tunde tõttu jäime täiega maha, sest ma arvasin, et kui 7:15 jõuame on täiesti piisav, aga krt, jõudsime 7:17 ja väravate juures kaks töötajat teatasid rõõmsalt, et "pääs laevale on lõppenud". Aga ei, pole hullu ju, saime piletid järgmisele laevale ära vahetada ja seda tasuta -.-
Teate, mul enda pärast oleks täiega suva, aga Mikk kallis tahtis ju Soome suuresti sõitmise pärast minna, nüüd läks 5 tundi lihtsalt raisku. Appi kui kuri ma olin iseenda, aja ja kõigi kokkulangevuste peale - ebaõnn, mis muud.
Mõtlesin enda lohutuseks, et ju siis nii pidigi minema, äkki pääsesime uppumisest või veel millestki, aga võib olla meil lihtsalt ei vedanud.
Loo moraal - minge ALATI sadamasse/lennujaama/bussipeatusesse või kuhu iganes suurema varuga, siis on kindel, et jõuate õigeks ajaks. Muidu konutate ja ootate nagu me praegu.
Jagage ka oma kogemusi maha jäämisega :D


No comments:

Post a Comment