13 August 2015

Aliexpressi kraam - tasub või ei tasu tellida?

Mul tuli idee teha üks postitus, kus näitan ja räägin teile toodetest, mille oleme Mikuga kahepeale tellinud Aliexpress.com (LINK) lehelt. Ma olen kuulnud erinevaid arvamusi Hiinast tellimise ja sealse kauba kvaliteedi kohta ning just see ajendaski mind kirjutama seda postitust. 
Need tooted, millest täna räägin, on eranditult kõik meid mõlemaid väga väga rahuldanud + hinna poolest poleks isegi kahju kui nad oleks osutunud täielikuks saastaks. Alustan siis toodetest, mis Mikk on omale tellinud. 

  • Pult PS 3'le (~15€)

See on nüüd Miku tellitud, ma täpselt ei teagi, miks ta selle tellis, sest tal on PS3'l pult olemas, kuid pidavat olema täpselt sama hea kui originaal pult, ainus vahe on see P3 nupu pilt. Hinnavahe on tohutu - siit ostes maksab kuskil 60-70€ :D
Need on ka Miku omad - mõlemad toimivad väga hästi ja on tehtud korralikust ja tugevast materjalist. Hiljuti nägime, et ühes mingis IT poes müüakse täpselt samasugust GoPro pulka 21€ga!!! Milline hinnavahe onju :D 
See on asi, mida ma kaua tahtsin. Uurisin ka kohalikest netipoodidest, aga kõik tundusid mega fancyd ja kallid, siis leidsin selle ja selle hinna eest ei kartnud riskida, ma üllatusin väga, sest see töötab ideaalselt, heli võib olla pole mis teab kvaliteetne, aga mis kahe euri eest ikka tahta.

Tegelt ka - üliiihead korpused! Otsisin kaua silikonist korpuseid, sest eelnevad paar tükki, mille tellisin, olid plastikust ja hästi peenikesed detailid murdusid kohe :( Esimesena sain parempoolse korpuse, aga sellest pildist tüdinesin kiiresti, siis tellisin kaks sebrat. Keskmine oli muidugi saades valgem, aga kotis ja taskus kogus mõnusalt mustust, mida maha enam pesta ei õnnestunud. 

Hetkel on meie telefonidel need korpused peal ja kuigi nad on plastikust, olen mina väga rahul, sest värvid ja pilt on mahedad ja kuna korpus pole täiesti sile tagant, siis telefon püsib kenasti käes. Minu jaoks on see eriti oluline, sest minu käekese jaoks on HTC One natuke suur.

Oh ma olen üliõnnelik, et need kaks tellisin! Kahtlesin pikalt, aga samas lõpuks mõtlesin, et isegi kui tooted osutuvad jamaks, siis 5€ ei vii mind hukatusse. Pakendus on täiesti üks ühele sama, mis originaal toodetel, puuder polnud sees katki ka. Täna katsetan mõlemat toodet, kui teen pildistamiseks meiki. 

Tõmban selleks korraks selle postituse kokku, aga mul on tegelikult veel asju, millest juba üsna pea räägin, näiteks Scholl jalaviil, USB otsik autosse, Real Techniques meigipintslid, mõningad riidehilbud ja veel mõned tooted!
Loodan, et see postitus on kellelegi ehk abiks otsustamisel ning andke kindlasti teada oma kogemustest/mõtetest seoses Aliexpressiga :)

9 comments:

  1. Hea postitus! Eriti mõnus oleks, kui paneksid juurde ka lingid :)

    ReplyDelete
  2. Hea postitus! Eriti mõnus oleks, kui paneksid juurde ka lingid :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lingid on kõigil juures, ainult pleista puldile ei saanud linki lisada, sest sel müüjal pole enam seda toodet müügil. Vaata enne igat pilti on LINK, seal ongi lingid :)

      Delete
  3. Ei jõua ära oodata kui saan teada kuidas need puudrid toimivad. Hind on lihtsalt imeline aga huvitav mis asju need tooted sisaldavad.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esimese katsetuse põhjal olen mõlema tootega täiega rahul :) Mary-Lou on super hea pigmentatsiooniga ning bronzer samuti super! Nii rahul, et tellisin.
      Tead mis kõige naljakam on, et kuigi ma sain need asjad Hiinast, on pakendil kirjas Made in USA :P

      Delete
    2. Esimese katsetuse põhjal olen mõlema tootega täiega rahul :) Mary-Lou on super hea pigmentatsiooniga ning bronzer samuti super! Nii rahul, et tellisin.
      Tead mis kõige naljakam on, et kuigi ma sain need asjad Hiinast, on pakendil kirjas Made in USA :P

      Delete
  4. Replies
    1. Just ja töötab ka väga hästi :)

      Delete
    2. Just ja töötab ka väga hästi :)

      Delete