30 July 2015

Youtube'i kanal!

Esimese asjana tahaksin öelda kõigile, et ma olen väga üllatunud, et mu eelmine SheIn postitus juba nii palju "like" kogus ja palju häid kommentaare sai. Aitäh teile!
Aga mul on tänasesse päeva veel üks postitus, kus tahan teile oma Youtube kanalit (LINK) tutvustada. Tegin mõni aeg tagasi omale uue kanali, kuhu lisan kõik iluteemalised videod ning võib öelda, et see on mu n.ö inglise keelne kanal, kuigi jah hetkel on seal reaalselt ainult üks inglise keelne video. Loodetavasti saab seal ka erinevaid challenge videosid näha ja vloge. 
Mul on ka kõigile teile üks palve - kuna ma pole väga kindel oma inglise keele oskuses ja arusaadavuses, siis palun palun avaldage arvamust, et kas üldse tasub jätkata. Inglise keel on üks neist asjadest, mida ma hullult põen. Mikk kuuleb päris tihti mu hala, kuidas ma ikka inglise keelt ei oska ja blabla..tema muidugi ütleb, et oskan küll ja kõik tip-top, aga äkki ta teeb seda sellepärast, et ei taha mu tundeid riivata. Siin saavad ka kõige teravama ütlemisega inimesed oma arvamuse kirja panna, seda täiesti anonüümselt :) Ärge nüüd arvake, et ma päris igasugust paska tahan siin näha, aga ikka inimlikkuse piires - kui on midagi, mis häirib või mõni muu kaasaaitav nõuanne, siis andke aga kommentaarides teada! :)



Mõned armsad on juba jõudnud tellida minu kanalilt videosid, aga ka kõik, kellel tekkis huvi ja kellele meeldivad need videod, võivad liituda! :)

4 comments:

  1. Viimane video jäi kuidagi natuke poolikuks, aga muidu su inglise keel on küll täitsa tip-top. Natuke puterdad küll, aga see on alguse asi. Järgmine kord nt proovi paar korda läbi lugeda nii nagu filmiksid (aga kaamera ei käi) ja ma usun, et siis läheb juba palju ladusamalt. Aga muidu oled väga tubli. Väga kasulikud videod on! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hästi hästi suur aitäh Sulle tagasiside eest!
      Kindlasti hakkan edaspidi enne rohkem läbi harjutama ja siis filmima. Ma loodan ise ka, et ehk hakkab iga korraga ladusamalt tulema, ausalt öeldes olin suht ähmi täis, kui seda filmisin. Esimene kord ikkagi ju :P

      Delete
  2. Kaua värv ripsmetel püsib?

    ReplyDelete
    Replies
    1. keemiline värv püsib suhteliselt ilusti peal, kuni kuu aega kindlasti, lihtsalt hakkab tasapisi välja kasvama, nagu juuksedki. Juured lähevad juba peale esimest nädalat natuke heledamaks.

      Delete