6 July 2015

Suve lummus - Kokokookos!

Kuna suvi on nüüd täiel rinnal peale tulnud ja kindlasti enamik inimesi puhkavad, käivad rannas ning naudivad mõnusat olemist, siis mõtlesin, et tutvustan teile ühte üliägedat ja uut müügiletti Pärnus (Saaremaa rannapeolised saavad ka neid proovida, sest nad on oma müügiletiga ka seal!!!)
Nimelt eile, kui Mikk Viljandist naasis, siis mõtlesime ratastega mere äärde minna, vaadata Pärnu ranna kõrvale tehtud linnuvaatlusplatvormi ja siis hiljem Tervise Paradiisi romantikabaaris ilusat vaadet nautinud, aga läks teisiti, sest leidsime Kokokookose müügileti!!! Nende FBi lehega saab tutvuda siin(link)!
Mu pilku püüdsid koheselt letil olevad kookosed ja ma tahtsin minna uurima, et osta üks ning teha mõnusaid rannapilte. Ja kui ma seda kookost veel maitsesin...mmmm, olin 7das taevas! Tegu on päris ehtsate noorte kookostega, milles on nii palju kasulike mineraalide ja vitamiinidega kookosvett ja lisaks on viljaliha maitse hoopis erinev sellest, mida võime poelettidelt saada. Kokokookos pakub noori kookoseid (umbes 9 kuu vanuseid), aga poelettidel on müügil juba vanemad kookosed, milles kookosvett on väga vähe ning mis ei sisalda enam kasulikke mineraale ja vitamiine, kuna kookosvesi on viljalihasse imbunud!
Me küll maitsesime seda juba õhtul, kui oli jahe, aga kujutan ette kui janukustutav ning mõnus on seda kuuma ilmaga rannas lesides juua. Kui mulle muidu väga ei pakkunud pinget minna randa päevitama, sest esiteks on see tüütu ja teiseks pole seal kunagi midagi teha väga, siis nüüd läheks juba sellepärast, et kookost juua. Ma garanteerin, et kellele kookos maitseb, see lihtsalt satub paradiisi seda juues :) Ma pole ammu midagi nii head saanud, minu meelest on super, et lisaks jäätistele ja muudele (jäätise)jookidele on nüüd võimalik veel midagi eriti nämmat juua. Hind pole tal ka kuigi kirves, 6€ ühe suure kookose eest! 

6 comments:

  1. Replies
    1. Aitäh, ma ise ka arvan sama :) Ja aitäh, et tõite kookose Pärnusse!!

      Delete
  2. vaoo ülilahe, ei teadnudki sellest kohast!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täiega lahe eksole, nad tegelikult alles eile esimest päeva olid väljas oma müügiletiga :))

      Delete