30 July 2015

Something new from SheIn!

Oh well, pole ammu näinud, mis?! :) Vähemalt mul on tunne selline, sest ma pole üli ammu tegelenud blogi jaoks piltide tegemisega, viimasel ajal olen palju aega pühendanud filmimisele ning päris mitu videot ootab siiani kokku klopsimist. Tuleb august, siis ehk saan rohkem aega, sest ma olen tähele pannud, et kui mul on aega endaga tegeleda, käia jooksmas, koristada, planeerida ajakava ehk kui mul pole koguaeg kiire kiire, siis tekib mul hästi palju huvitavaid ideid ja mind justkui inspireerib kõik. Aga mitte sellest ei tahtnud ma siin rääkida.
Sain juba piinlikult ammu SheIn'st paki, mis ootas õiget ilma, õiget aega, õiget tuju...ta lihtsalt ootas koguaeg midagi õiget. Eile tööl istudes tuli mul mõte, mida selle imetabase komplektiga teha annab. Ja võib olla kui see oleks olnud midagi üli tavalist ja normaalset, siis oleksin seda ka kohe kanda tahtnud. Mõtlesin seekord midagi eriti suvist ja teistsugust võtta, lootes, et suvi ikka tuleb korralik ja see komplekt on ka täpselt selline nagu pildil (LINK)!!! Paraku ootus ja tegelikkus ei kattunud kuigi palju - esiteks materjal on selline õhuke ja natuke nagu pidžaamakas, teiseks need püksid..hm ei näe just kõige ahvatlevamad välja või mis? Kui need tõmmata kõrgemale nagu SheIn lingil, siis näeb see kuidagi veel tobedam välja. Ja kolmandaks peaks olema see leopardi muster, aga mulle seostub see esimese asjana lehmaga. Igaljuhul pluusi võib isegi kanda, aga siis väga väga sooja ilmaga, kuid pükse ei tõmba ma isegi kodus enam jalga :D 
Leopard top & shorts -  SheIn ; Shorts - ASOS

19 comments:

  1. Nii ilusad pildid! Täiega hea save ka sellest, et asjad nagu väga ei istu ja ei sobi. Pildi peal on igatahes väga nice!
    -P.
    http://www.bowtiediary.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mhmm..see top tahtis koguaeg üles tulla ja pükse pole vaja kommenteeridagi ilmselt :D Yeap, ma piltidega olen ka täiega rahul!
      Aitäh Sulle :)

      Delete
  2. Heh, Mulle just meeldivad need püksid :D

    ReplyDelete
  3. See top on küll väga kihvt! Aga need lühkad... wtf :D hahahahahhaa need näevad sellise lõikega välja, nagu mu õe lapse õue püksid, kes on 4 aastane :D:D:D:D:D Nende kodukal on need kindlalt hoopis teise lõikega. Kuidas nad ikka nii mööda panevad.
    Iseenest pildid on üliiiiiiiiiii ilusad! WOW lausa. Eriti see esimene, ja see mis on seljatagant tehtud (alt kolmas)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda toppi annab kuidagi millegagi õnneks kanda, kui mitte igapäevaselt, siis vähemalt stiilipeol, kuid püksid...jah! Võtsin pakist välja, siis mõtlesin kohe, oi oi oiii! :D
      Aitäh Sulle heade sõnade eest :) Ma nii tänulik Mikule, et ta on hästi pühendunud kui pildistamas käime.

      Delete
  4. Ullallaaaa, ma ei oska muud öelda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jep, korra naersin seal vees, et nagu Maaja jaoks pildistaks :D :D :D

      Delete
  5. Mina pean kiitma hoopiski Sinu ilusat figuuri! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma olen meelitatud, aitäh Kairi! :))

      Delete
  6. Vau väca ilusad püksid mulle meeldivad

    ReplyDelete
  7. For sure su blogi ajaloo parim pildiseeria!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seda on rõõm kuulda, aitäh! Eks me Mikuga mõlemad püüame areneda :)

      Delete
  8. Ma ei tea kuidas seda muudmoodi öelda, aga esimesel pildil need tissialused on üsna turn onid :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah, Mallu, paned mu kohmetult punastama :D Aga Mikk just selle pildi kohta ütles, et võtaksin maha, sest need, mis paistavad on tead need kleebitavad silikonist "rinnahoidjad" ja tema meelest oli see imelik. Ma ikkagi jätsin pildi üles ja nagu näha, siis mitte asjata :P

      Delete