8 July 2015

More summer, please!

Käisin ükspäev Helinaga pildistamas ja mõtlesin, et näitan teile ka mõnda oma lemmikut pilti sellest korrast :) Kui siin viimasel ajal on mõned blogijad näidanud oma töötluse enne-pärast pilte, siis mina seda ei tee, sest hetkel on mul selline periood, kus mulle meeldib erinevate efektidega mängida. Hiljem vaaatan kõiki järjest ja valin lemmiku, kuid kõik, mis meeldima hakkasid, jäävad ka alles.
 Loodan, et vihmased ja pilvised ilmad lähevad peagi jälle mööda! :)

6 comments:

  1. Esimene ja eelviimane pilt on lemmikud :)

    ReplyDelete
  2. Ma vist ei ole varem sinu blogi kommenteerinud või väga palju jälginud, aga ma tahtsin öelda, et sul on nii ilus keha ja lihtsalt üliarmsad näojooned :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tõepoolest, Su esimene kommentaar minu blogis, Sally!! :) Ja kohe võimsalt alustasid :D Aitäh üliarmsate sõnade eest!

      Delete
  3. Nii armas seelik!!! Ja eelviimane pilt on eriti vinge ;)

    http://k2rtu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle Kärt :) See seelik pole tegelt seelik, vaid kleit, aga saab väga edukalt seelikuna kanda, 2in1 riideese :)

      Delete