2 July 2015

Juulikuu!

Oeh, nii hea oli puhata! :) Mul oli just töölt neli vaba päeva, mis on suvel väga super, sest nii palju on teha ja igal pool on vaja käia. Suvel on üldse viitsimist rohkem liigutada end - rattaga sõita, jalutada, joosta jne. Eile käisimegi Mikuga mini rattamatkal, kus tegime ka need pildid ning täna alustasin hommikut tunniajase jooksuga, mis andis nii palju motivatsiooni ja energiat terveks päevaks. Suvel on Pärnus üldse nii mõnna, linnas elades saab rattaga tööl ja poes käidud, pole vaja bussidest sõltuda ega raha bensiinile kulutuda + see hoiab vormis ka :D 
Järgmisel nädalal on mul plaan teha üks kulmude-ripsmete video, seega kel huvi, siis tasub hoida blogil pilk peal! :) 
Kuidas veedate oma suve - kas puhkus täiel rinnal või peate ikka tööl ka olema? :)

12 comments:

  1. väga vinged värvid piltidel! :)

    ReplyDelete
  2. Väga coolid pildid! Eriti viimane :)

    ReplyDelete
  3. Väga lahedad pildid :))
    Hetkel on puhkus täiel rinnal, aga suvi algas ja ka arvatavasti lõppeb tööga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, siis Sul veab, et puhkus täiel rinnal, naudi, sest ilmad ju ka hetkel lubavad nautida :))

      Delete
  4. Replies
    1. Ei ütleks, et mul hetkel mingit kõhulihast üldse oleks :)

      Delete
  5. Millises salongis sa töötad ja milliseid teenuseid pakud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hetkel ma kuskil salongis kosmeetik tööd ei teegi, teen kodus, aga kui soovid rohkem infot, siis kirjuta mulle meilile :)

      Delete
  6. Väga timm näed välja, tšikk. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tänkssss! :) See on nii naiss kompliment ;)

      Delete