21 July 2015

Boyfriend TAG!

Mina teen siis ka selle TAGi, ehk huvitab kedagi :) Alguses me tegime Mikuga video, aga ma lisan siia mõned screenshotid, miks ma videot kokku ei pannud. Trükkisin kõik Miku vastused küsimustele lihtsalt ümber.
Alustame siis..

    1. Kus me kohtusime?
Bussis :D 

Mõtles, mis ta mõtles, aga lõpuks kõikidest pakutud variantidest üks oli tõesti õige..See oli BEACHCLUB!!! 

    2. Kus oli meie esimene kohting?
A me käisime seal...vallavalitsuses, tshh :D Mingi pidu oli seal vist, mingi esinemised ja asjad.

Minu meelest me jalutasime meie kodude lähedal, aga who knows?! (ja siin me hakkasime vaidlema, kellel õigus on)

    3. Kus me esimest korda musutasime ja kuidas see Sulle tundus?
Vallavalitsuses :D (jälle ta hakkas naerma, sest sai vist aru, et vastus on niiii vale) Oli vä, või ei olnud?

Kuna me kohtusime Beachclubis peol ja Mikk oli ülitäis, siis ma ei imesta, et ta unustas, et seal me musutasimegi ju.

    4. Kas Sa teadsid kohe, et mina olen see üks ja ainus?
Noo, loomulikult!

    5. Sinu esmamulje minust?
Väga nunnu ja armas.

    6. Millal Sa kohtusid mu perega?
Ma ei mäleta enam.

See oli suvel ehk siis mingi 3-4 kuud peale "käima hakkamist".
Esimese poole küsimustest suutsime siin ära filmida...
     7. Kas meil on ühiseid traditsioone?
Jaa...sa teed hommikul kohvi mulle, mille peale mina kulmu kergitasin, ja sa teed voodi ära.

Kui nüüd tõsiselt rääkida, siis meil mingeid hullult kindlaid traditsioone pole kujunenud. Elu on vahepeal muutunud ja siis on ka mingid vanad traditsioonid kadunud ja uued tulnud. 

    8. Kuhu toimus meie esimene väljasõit?
Me käisime seal, mis see oligi...Vuti Vudila või mis see oli.

Kuna mulle midagi ei meenu, siis nõustun sellega, kuigi seal me ei käinud kahekesi, vaid koos mu perega :)

    9. Kes avaldas esimesena armastust?
Mina

Vist tema jah :/

    10. Mille üle me kõige rohkem vaidleme?
Mikk jäi vastuse võlgu, sest jah tegelikult me vaidleme kõige üle, vahepeal naljaga ja vahepeal kurjemalt :D

    11. Kelle jalas on meie suhtes püksid?
Lucy! Hahaaa, lubage naerda kui vaimukas. 

Hakkasime taas vaidlema, et kelle jalas siis on, ilmselt võrdselt, ma ühes sääres ja Mikk teises.

    12. Mida ma kõige rohkem telekast vaatan?
Kättemaksukontor.

Seda ka, aga hetkel vaatan seda ainult läbi TV3play, telekast vaatan kõiki teisi sarju, kui uus hooaeg on käes.

    13. Nimeta üks toit, mis mulle ei meeldi?
Pekk ei meeldi sulle.

Jah, ei meeldi ja mul on üldse vähe asju, mis mulle ei meeldi.
...siis Mikk väsis :(
    14. Millist jooki ma väljas süües tavaliselt tellin?
Vett. Ei, lattet. 

Ei mäleta küll, kus ma vett oleks tellinud, aga lattet tellin, kui üldse midagi.

    15. Mis mu jalanumber on?
38

37/38 

    16. Kui ma koguksin midagi, siis mis see oleks?
Raha

Üldiselt ma ei kogukski midagi, aga raha kogun hetkel jah, sellepärast Mikk seda pakkuski.

    17. Milline on mu lemmik võileib?
 Lõhega

Lõhe, avokaado, sidrunipipar ja leiva asemel riisigalett.

    18. Mida ma võiks iga päev süüa?
Mmm, puuvilju.

Ja neid asju on veel :)

    19. Millised on mu lemmikud hommikusöögihelbed?
Sa ei söögi hommikusöögiks helbeid.

Yessss!! That's correct :)

    20. Mis värvi on mu silmad?
Sinised või hallid, mina ei tea ju.

Võib lugeda õigeks, aga inimese, kelle silmadesse oled juba üle 4 aasta armunult vaadanud, silmavärvi võiks unepealt öelda Mikukene :) Sinakad hallid on.
Kunagi tegime rohkem koos pilte, nüüd teeme ainult videosid :D :D Tasub veel ära mainida, et oleme koos olnud varsti juba 4,5 aastat ja päris omaette koos elanud 1,5 aastat :))

4 comments:

  1. Ma ei tea, millal ma oma peiksi nõusse saan, et ta ka vastaks neile küsimustele. :D
    Nii põnev on neid vastuseid lugeda!
    Palju armastust teile, noore! :)

    http://lauratartus.eu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kavalusega või tee kaupa kuidagi, et kui vastab ära, saab vastutasuks midagi head :P
      Mul on ka alati teiste vastuseid lahe lugeda, et kuidas või kus keegi tutvus jne.
      Aitäh Laura!! :)

      Delete
  2. hehee, nii toredad vastused! :D naljakas lugeda. nii armsad olete :)
    ma ka ikka pinnin oma poissi... püüan koguaeg temaga mingeid diile teha, et kui sa vastad nendele küssadele, et siis ma teen seda või toda. aga krt ikka veel pole suutnud talt neid vastuseid saada! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Sulle :) Väga armas oled!
      Järjekindlus viib sihile :P

      Delete