5 July 2015

All good things..

Mul on viimasel ajal nii palju mõtteid erinevatel teemadel ja alati mõtlen, et oh kirjutan sellest ja küsiks, et mida mu lugejad arvavad ühest või teisest teemast, aga siis kuidagi valgub see idee laiali ja kuidagi naljakas tundub midagi nii suvalist üles kirjutada. Nii ongi sujuvalt kõik mõtted minust mööda jooksnud ja ma pole midagi lõpuni mõelnud. Võimalik, et see on tingitud sellest, et ma olen koguaeg in a hurry ja ka seesmiselt tunnen, et tahaks jõuda rohkem teha, rohkemates kohtades olla, sest suvi on nii lühike ja paljud asjad olen niigi juba siin tööl istudes maha maganud. 
Vabadel päevadel mõtlen, et "oh täna käin seal, seal  ja seal ära ning jõuan siis veel koristada, poes käia, kokata, võib olla filmida ja siis tegeleda oma jalgadega (mis vajavad hädasti pediküüri)", aga reaalsus on see, et viimase nelja vaba päeva jooksul ei jõudnud (loe:lihtsalt ei näinud mõtet sellepärast linna minna) isegi raamatut raamatukokku tagasi viia, kuigi tähtaeg on juba mitu kuud üle, väga piinlik, rääkimata siis filmimisest või pediküürist või korralikult kokkamisest. 
Ma ei mõista, kuhu see aeg suvel niiviisi kaob, iseenesest päevad on ju pikemad, aga teha ei jõua ikka midagi. Sügisel ja talvel tunnen end alati nii rahulikult ja harmooniliselt, sest kõik tähtsad asjad on alati tehtud, aga kevadel ja suvel on jälle vastupidi. 
Täna aga tunnen end hästi rahulikult ja mõnusalt, hommik algas nii mõnnalt - tuba polnud väga palav, ärkasin küll enne äratust, aga see tegigi mind veel rõõmsamaks, et saan veel natuke magada. Naljakas on see, et ma pole vist väga väga kaua nii hästi maganud, aga ma magasin täna üksi. Mikk nimelt on Viljandis võistlustel ja ööbis ühe öö seal, no ja ma kartsin, et olen terve öö magamata, sest me oleme ikka kõik ööd koos maganud ja väljas ka koos käinud. Hoopis kass oli see, kes keeldus voodisse tulemast ja ootas Mikku diivani serval, vaatas mind veel sellise näoga, et miks ma magama lähen, pool voodit tühi alles ju. Ja ta ei tulnudki mu juurde öösel, hommikul samuti tatsas rahutult mu peal ja üle minu :(
Tegelikult tahtsin kõige sellega öelda, et olen täna selliseis positiivses moodis ja kõik inimesed mu ümber tunduvad nii head, lahked ja toredad :) Ehk aitab sellele kaasa ka mu õhtused jooksmised ja see, et sain taas trenni lainele!!! Ja olen omale viimastel nädalatel sisse harjutanud uue ja mõnusa hommikuse ja õhtuse tegevuse - puhastan nägu korralikult puhastuspiimaga IGAL hommikul ja õhtul ning KORRA nädalas koorin. Ja selline mässamine igapäevaselt on tõesti mõjunud, oma osa on kindlasti ka toitumisel, aga mu näonahk püsib ilus ja puhas :)
Osalen ühel võistlusel, kus saate mu soengule "like" panna siin(LINK)!

No comments:

Post a Comment