15 June 2015

Wishlist Summer 15 - jumpsuits!

Tegelikult on mul hetkel järge ootamas üks arvustuse postitus, aga kuna mul tuli täna tööl inspiratsioonipuhang ja soov unistada riietest, mida suvel kanda võiks, siis mõtlesin, et teen jälle ühe kollaaži. Aga seekord näitan minu kahe viimase aasta suve lemmikut - jumpsuit ehk pükskostüümi! Ma arvan, et see on täpselt selline riideese, mis peaks igaksjuhuks igas kapis olema, sest kindlasti on kõigil vähemalt korra selline hetk, et ei tea millist komplekti selga panna. Mina olen suvel väga tihti sellises olukorras, kus ma tahaks lihtsamat teed pidi minna ja jumpsuiti puhul on tore see, et seda saab kanda nii pidulikul sündmusel kui ka vabaaja rõivana. Suvele mõeldes valin mitteliibuvad riided, sest palavaga hakkab nahk kleepuma ja siis pole kuigi mugav olla.
Siin siis mõned variandid (hinnad kuni 20€):
Alustan kohe kõige mugavamatest ehk teksa jumpsuitidest. Äärmiste puhul peab muidugi crop-topi või maika alla panema, aga keskmine on täpselt selline pükskostüüm, mille tõmbad selga ja ei pea muretsema, et millega seda sobitada. Selliste teksast jumpsuitide puhul kannaks ma pigem tenniseid või plätusid.
Keskmise ja parempoolse jumpsuiti valiks ma pigem mõne pidulikuma või õhtuse ürituse jaoks (k.a sünnipäevad). Lisaks ilusale, stiilsele ja klassikalisele välimusele teete omale suure teene ka mugavuse poolest. Hall pükskostüüm on hea näide sellest, milline on jumpsuit, mida võib kanda nii vabal ajal ja ka pidulikul sündmusel. Kingaga näeb ta pidulik välja ning tennisega suhteliselt casual
Ja lõpetuseks minu kõige lemmikumad - lühikesed jumpsuitid, mis sobivad ideaalselt kuuma suvesse. Pikad varrukad on jahedate õhtute päästjad! Kahe äärmise puhul meeldib mulle tohutult tagant risti jooksvad paelad, kuna mulle on alati meeldinud lahtise seljaosaga kleidid (nüüd ka jumpsuitid). 

Kas kannaksid jumpsuiti ja millega seda sobitaksid?

4 comments:

  1. Mulle ka meeldivad jumpsuidid! Kuna olen liialt pikk, siis on mul sobivat raske leida. Aga ma ei jäta jonni, poodides silmates ikka proovin, kunagi pean ju seda ideaalset kohtama:)
    Lastele olen küll ostnud. Kristella, kes kleite kohe mitte kanda ei taha, kannab jumpsuite rõõmuga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul on teksadega ja üldse pükstega alati see jama, et kõik liiga pikad :( Ja mõned üksiku olen leidnud, mis on täpselt õiges pikkuses. Aga Jumpsuiti ju pikemaks ka ei tee kuidagi ehk leiad ikka omale selleks suveks vähemalt ühed, mis matchivad :)
      Ma arvan, et kui mul kunagi tütar peaks olema, siis jumpsuit on kindlasti tal olemas - tundub lastele nii mugav ja hea riideese!

      Delete
  2. Olen juba ammu tahtnud endale ühte teksa jumpsuiti, väga meeldivad ja tunduvad super mugavad. :) Mina kannaksid neid näiteks ühe valge/musta maika ja tennistega. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kujutan ka neid teksast jumpsuite kõige paremini ette maika ja tennistega :)

      Delete