25 June 2015

Valged ööd ehk Jaanipäev 2015

Sel aastal olid mul tunduvalt teistsugusemad Jaanid, kui varasematel aastatel. Lapsena olime reeglina ikkagi koduaias, tegime lõket ja sõime ja nagu lapsed ikka, telkisime ning jooksime ja hullusime. Ja on vähe Jaanipäevasid, mis oleks teistmoodi. Ka nüüd viimased aastad olen pigem isa seltsis kodus lõket teinud, söönud ja vara magama läinud. 
Mingil põhjusel oli see aasta juba enne Jaani mul hirmus tahtmine sellest rutiinist välja tulla ja minna kuhugi seltskonda, minna kuhugi, kus on ka esinejaid. Ja kuna mul vedas ning ma võitsin Valgeranda pileti, siis miks ma olekski pidanud seda mitte kasutama. Seal käisin Teele, Meelise ning nende sõpradega, Mikk kahjuks tulla ei tahtnud ja ta oli see aasta Jaanipäeval Uulus, oma perega. Ilmselt ka seetõttu oli mul tunduvalt igavam üksi seal Valgerannas olla ja kuna ilm oli hästi tuuline ja vihmane, siis mõtlesin, et lähen oma sugulaste juurde, kus oli mu vend ka, keda polnud NIIII ammu näinud :) 
Kuna liiklesin autoga, siis olin terve õhtu kaine, mis polnud ka probleem minu jaoks, sest olen juba viimased (julgen pakkuda, et pool aastat) mitu mitu kuud alkovaba. Ja see pole mul mingi uusaastalubadus või põhimõte, ma lihtsalt ei tunne vajadust ja tahtmist juua midagi, that's it! Aga minu jaoks oli natuke imelik ja harjumatu see, et sel aastal olid mul tõesti lihavabad Jaanid, aga ma ei teinud sedagi teadlikult või mingi põhimõtte järgi, lihtsalt asjaolud kujunesid nii. Valgerannas ei raatsinud 8€ eest mingit niru šašlõkivarrast osta ja hiljem õhtul polnud ka enam isu midagi süüa. 
Kahjuks viimased aastad pole ilm väga soosinud mingit mõnusat istumist ja olemist, nii ka sel aastal, koju jõudes oli nii hea kuivade ja soojade linade vahele minna :) Ja miskipärast olen täna nii uimane ja väsinud, et aeg nagu seisaks. 
Loodan, et teil kõigil olid ka vinged Jaanid! 

No comments:

Post a Comment