8 June 2015

Summer Flower!

Käisime taas Mikuga mu outfiti pildistamas :) Tuul eriti ei soosinud pildistamist, aga saime sellegipoolest ägedaid jäädvustusi, ehk on see sellest, et meil on hea klapp. Ja seekord tahaks rääkida ka sellest ülivingest jumpsuit'st, mis on pärit siit(link)! Sellest saab ilmselt minu selle suve kõige lemmikum riideese, sest see materjal on nii pehme (mitte siidine, mis läheb elektrit täis) ja õhuline. Minu jaoks on oluline, et suvised rõivad ei liibuks ega ahistaks, sest palavusega hakkab see häirima, kui riided on väga ümber. Pükskostüümi puhul on veel mugav see, et ei pea iga kord nuputama, millega seda sobitada, sest ülemine ja alumine osa on ju olemas. Ainus miinus selle puhul on see, et ilma alussärgita ma seda kanda ei saaks, sest siis mu rinnad lihtsalt tulevad sealt välja, aga noh pole minu stiil :P
Jumpsuit - Sheinside / Crop-top - Asos / Shoes - Seppälä

No comments:

Post a Comment