20 June 2015

I need a tattoo! Asap!

Jah, ma olen juba mitu aastat mõelnud ja oodanud, et saaksin omale veel vähemalt ühe tattoo teha. Oma esimese tattoo tegin siis kui olin juba üle poole aasta 18 olnud, hetkel olen juba üle poole aasta 21 olnud!!! See oli tõesti ammu :) Peale esimest tätoveeringut tekkis selline väikene sõltuvus, et oleks raha teeks kohe veel ühe. Hea, et siis raha polnud, aga samas eelmine ja üle-eelmine aasta olin ma mega nukker, et mul polnud nii palju vabaraha, et omale taas tätoveering teha. Unistasin ainult sellest ja imetlesin teiste ilusaid ja huvitavaid kehakaunistusi. 
Elu ja aeg on näidanud, et ma täiesti suudan elada ilma selleta, aga vahel tekib selline kinnisidee, et ma pean selle saama, mitte kohe, aga pean. Ma pole kunagi loobunud sellest mõttest ega ka isu pole kadunud, aga reaalselt pole mul päris ammu olnud sellist lisaraha, mida tätoveeringule kulutada. Praegu on, kuid kuna meil on Mikuga unistus minna välismaale, siis ma kuidagi ei raatsi sellele tohutult raha kulutada. Lõpmatu surnud ring! 
Aga kuna unistamine ja ideede kogumine raha ei nõua, siis mõtlesin teha väikese tiiru internetis ja otsida pilte tätokatest, mis mulle meeldiksid! Avaldage ka arvamust, millised on teie lemmikud ja mul oleks hästi põnev teada, mis piirkonda te iialgi tätokat ei teeks? :)

6 comments:

  1. Su tätokas on väga ilus :)
    Olen ka juba mitu aastat unistanud tätokast. Soovid aga muutuvad nii kähku, et ei julgegi kohe teha. See ka ikka mõjutab tegemist, et teised muudkui korrutavad, et pärast kahetsen. Ilmselt kahetseksin ma seda ehk rohkemgi, kui ma ei tee.
    Ma ei teeks vast iialgi tätokat näole ega kaelale (vähemalt ette poole kindlasti mitte).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, kuna ma seda tätokat nii harva ise näen, siis tunnen sellest täiega rõõmu ja pole kordagi kahetsenud, usun, et ei hakka ka. Minu meelest kui soov on, siis miks mitte teha ja teed ju ikka selle enda jaoks, mitte teiste jaoks :)
      Näole mina samuti ei teeks, aga ka rinnad ja alakeha intiimsed piirkonnad jäävad kindlasti tattoovabaks :D

      Delete
  2. Mul pole ühtegi ja natuke tahan ja natuke ei taha ka. Ühest küljest mõtlen, et on tore nö puhas olla ja nahk puhtaks jätta, et milleks endale midagi teha, aga samas teiste ilusad tätokad köidavad mind ikka nii, et taban end mõttelt, et vot sarnase teemaga teeks endalegi. Aga siis jälle surun selle mõtte maha, et ei.. ei ole ju vaja ja olen selletagi ilus ja täpselt mina ise. :D
    Kindlasti aga ei tahaks ma tätokat teha näiteks dekolteele või jalgadele põlvest allapoole ehk siis kohta, kus kleiti kandes ei pruugi tätokas alati sobida. Näiteks mõnel on rinnal tätokas sellises kohas, et mõne lõikega kleiti kandes tekib kole üldmulje ja asjad ei sobi omavahel kokku. Samuti ei ole minu arust jalgadel olevad tätokad eriti ilusad. Käte peal on ilusad ja armsad ja veel meeldivad mulle puusal, kõhu küljel või seljal olevad. Iialgi ei teeks ka näole ega khhmm, SINNA kohta. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu meelest hästi palju sõltub tätoka kandjast - kui inimene on ise cool ja vaba, siis kannab kõik tätokad välja, aga paljud teevad jah selliseid läbimõtlematuid valikuid, et tihti võib näha, kuidas tätokas on tehtud kuhugi rindade peale või jala peale nii, et lausa kahju hakkab inimesest :)
      Mul sama...et khhmm, SINNA kohta ei teeks never, juba sellepärast, et miks seda üldse mingi tätoveerija juures paljaks kiskuda :D Ja üleüldse, mis mõttega teha sellisesse kohta, et keegi seda ei näeks või vastupidi, et kõigile seda näidata saaks? :D:D

      Delete
  3. Minu suur soov on on põhikoolist saati tatoveerija juurde minna, aga too aeg ema ja isa ei lubanud (jumal tänatud, need oleks praeguseks ilmselt koledalt välja veninud, sest ma ju kasvasin veel). Nüüd olen 22 ja kahjuks pole ka veel lisaraha jäänud, et saaks tatoveerima minna. Ei laseks kunagi tatoveerida näkku, aga muid kohti vist ei välistaks :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mul oli sama, et isa ei lubanud, aga kui sain 18, siis tegin talle "meeldiva" üllatuse :P Ühest küljest jälle on hea, et nii palju lisaraha pole, sest see on tõepoolest sõltuvust tekitav ning kui raha oleks koguaeg, siis võib olla oleks juba pool keha tätokaid täis :D

      Delete