12 June 2015

#eba2015 ehk Eesti blogiauhindade gala 2015!

Nagu arvata võis, siis tuleb lähipäevil muljeid blogiauhindade jagamisest söögi alla ja söögi peale :) Ja just seetõttu ma ei tahtnud ka enne seda üritust ühtegi postitust teha sel teemal. Ja ma olen algusest peale sellesse üritusse hästi suhtunud, sest minu jaoks on oluline üksteist toetada, mitte leida kõiges vigu, kade olla ja konkureerida.
pilt: marimell foto
Eile aga sain ainult häid ja positiivseid emotsioone, tohutult motivatsiooni, et veel rohkem jääda iseendaks ja veel rohkem blogida. Alguses ma muidugi pabistasin, et lähen sinna üksi (ses mõttes, et kedagi hästi tuttavat polnud), aga õnneks sain juba Pärnust Tallinnasse sõites tuttavaks Kristheliga(link). Kuna ma Butterflys polnud ka kunagi varem käinud, siis minu ettekujutuses oli see ruum teistsugune ja kui kohale jõudsin, siis esimene mõte oli, et "noojah, juba kõik nii laialivalgunud", aga see oli ainult alguse asi, mida rohkem üksteisega hakati suhtlema, seda rohkem oli näha, et tekib ühtsem seltskond, tehti koos pilte ja kõigil oli mõnus olla. Aga oli ka neid, kes vaatasid lihtsalt eemalt. Ma ise muidugi olin ka üks neist, kes pigem ei läinud kellegagi ise rääkima, kuid enne lõppu võtsin end kokku ja ajasin paar sõna juttu Merjega (link), sest ma teadsin, et kui rääkima ei lähe, siis õhtul kodus olen enda peale vihane :P Mallu on ülekõige best tsikk, tema tuli ise rääkima niiet sellevõrra kergem :D
pilt: Kristhel
pilt: Kristhel
Ja ausõna ma jäin üritusega rahule, korraldatud oli ju hästi ning kõik sujus kenasti ajakava järgi! Lugesin, et paljudel oli igav olnud ja kõik oli veninud ja veninud..hmm, ei tea, minul (kes ma olin üritusele praktiliselt üksi tulnud) polnud igav, vaatasin inimesi, tuttavaid nägusid, kuulasin head muusikat ja kogusin inspiratsiooni teistelt blogijatelt. Zenja sisustas lahedalt aega ja isegi selfie sain kätte!!! 
Ja kaks päris naljakat tähelepanekut, mille ma eile enda jaoks avastasin - kõik blogijad on päriselus hoopis lühemad, kui nad läbi blogi tunduvad ja vastupidiselt minu eeldustele on enamik blogijaid päris häbelikud (ennast pean keskmisest julgemaks). Nagu ka Triinu Liis ütles Zenjale, et ta blogib, sest ta on edev. Nii õige ja tabav lause, nii see ju ongi. Mitte edev inimene ei blogiks oma elust, sellepärast imestasingi, et tegelikult paljud olid nii häbelikud. 
Aitäh korraldustiimile ja eriti Leenule!!! :)
PS! Sain maailma parimat Mojitot vaarikatega proovida.

2 comments:

  1. Mulle jäi üritusel su jakk silma, väga kena :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh, väga armas, et seda ütlesid, sest kunagi kui selle jaki sain, mõtlesin, et ei hakka iial seda kandma, siis aga mõtlesin ise pärlid juurde õmmelda ja otsustasin proovida. Sain juba siis selle kohta kiitvaid sõnu, mis panid mind armastama seda jakki :))

      Delete