17 June 2015

Arvustus: Colgate Max White One Optic

Sain natuke üle nädala tagasi proovimiseks Colgate'i uue valgendava hambapasta Max White One Opticu (just see sama, mida hetkel telekas reklaamitakse). Olin kohe elevust täis, kui sain kirja, et see mulle saata tahetakse, sest juba viimased pool aastat (kui mitte rohkem) olen kasutanud erinevaid valgendavaid hambapastasid. Sügiseselt Ilumessilt ostsin 7€ga Swiss Dent'i (50ml) valgendava hambapasta ning sellest olen tegelikult siiani vaimustuses, aga nüüd ootan sügist, et osta suurem ja taaskord hea hinnaga. 
Nüüd umbes kuu aega tagasi ostsin I.L.Ust White Glo tundlikele hammastele mõeldud valgendava hambapasta. Varem polnud mu hambad kuigi tundlikud, aga peale hambaarsti juures käimist tegi isegi soe õhk hammastele kohutavat valu. White Glo hambapastaga oli kaasas ka hambahari, mida ma kasutanud pole veel, kuid see tundus pakendis täiesti tavaline, ning mingisugused plastikust hambavahede puhastamiseks mõeldud pulgad, mida ma kasutada ei oska ja õpetust ka polnud :( Ja tundlikuse võttis see hambapasta ka ruttu ära.
Colgate'i hambapastaga tutvudes, imestasin kohe, et kas tõesti on võimalik juba ühe nädalaga näha tulemusi?! Olin väga skeptiline, sest kahe eelneva pastaga, millest esimene oli parem kui teine, ei teinud kumbki oma tööd nii kiirelt ära. Pakendis oli mul lisaks veel hambahari ja suuvesi, mis on samuti valgendavast sarjast. Suuvee eriline kasutaja pole ma kunagi olnud, aga nädalaga hakkas see mulle meeldima, sest pärast oli päris tükk aega suu hästi värske ja puhas. Hambaharja kasutama hakates ehmusin ma tõsiselt ära -  see oli nii tugev ja harjased nii jäigad. Kartsin, et vigastan igemeid ja siis nad on mul jälle sada aastat põletikulised, aga kusjuures ei ole kordagi olnud. Jah tõepoolest, natuke valus on harjata, aga sellega harjub ning selle harjaga ma tunnen, kuidas ta tõmbab ikka kogu päeva jooksul kogunenud katu maha. Naudin juba selle kasutamist ja kindlasti on järgmine hambahari samuti tugev, võib olla ka see sama :)
Aga Colgate puhul ei ole mul tekkinud siiani seda "vau" efekti, sest pühapäeval sai nädala selle kasutamist, kuid ma ei ütleks, et hambad oluliselt valgemad oleks. Asi ei saa ka selles olla, et mu hambad oleks väga valged juba, sest nad pole. Võib olla aga ei lähegi minu hambad rohkem valgemaks, kuigi ma julgen selles ka kahelda. Ma kindlasti kasutan selle tuubi lõpuni, sest mul pole konkreetselt midagi halba öelda, aga eeldatud tulemust nädalaga ma ei saavutanud, sellepärast pole ka enne-pärast pilti lisada - pole lihtsalt mingit vahet näha pildil.

Kas olete kasutanud valgendavaid suuhooldustooteid? Kuidas tulemusega rahul olete?

No comments:

Post a Comment