27 May 2015

VIDEO + arvustus osa 1: Fullips

Nagu ma juba Instagrammis ja Facebookis mainisin, siis käisin Tallinnas olles Fullips Eesti (link) kontoris, kus tutvusin esmakordselt Fullipsidega, nende maaletoojaga ning tegin ka video oma esimesest katsetusest. Kuna Fullipsiga harjumine võtab natukene aega, et see õige tehnika kätte saada, siis teen kindlasti järjevideo, kui juba oskan seda hästi kasutada. Pikem jutt tootest on videos, kuid kirjutan siin ka veidi oma esimesest kokkupuutest Fullipsiga (link Instagrammi)!
Päris esimese katsetusega ei saanud ma õiget vaakumit kätte, kuid pisut paremini asetades Fullipsi oma huultele, oli kergem tekitada vaakum ja tulemus oli kohe parem. Kuna aga 100% õiget tehnikat ma ei saavutanud, siis oli mu vaakum suhteliselt lühiajaline. Nagu ma videos ka mainin, siis proovisin tehnikat, et hoian vaakumit u 10 sekundit, tõmban plaksuga Fullipsi ära ja kordasin seda mõned korrad. Kohe peale vaadates oli näha, et huule ümber on väikesed randid, kuid need kadusid vähem kui minutiga ja tundsin koheselt, et huuled on lopsakamad ja katsudes nagu väikesed padjakesed :) Aga minu soovitus on, et päris esimestel kordadel ei tasuks sihtida maksimaalselt lopsakaid huuli, sest iseenesest mõistetavalt pole huuled harjunud sellise tegevusega ja pärast võivad huuled tundlikumad olla. Mina läksin samuti proovimisega natukene hoogu, aga see oli fun ja mingis mõttes sõltuvust tekitav ja järgmine hommik oli selline tunne nagu oleksin huultega jõutrenni teinud. 
NB! Fullipsi kasutamine ei tohi kindlasti valu tekitada, kui tunnete, et tekitasite liiga tugeva vaakumi, siis katkestage vaakum ja proovige uuesti. Ja kindlasti ei tohiks katsetada muude sarnaste asjadega, mis majapidamises leidub. Jätke pitsid ikka joomiseks!!! Vaakumit hoida 10-30 sekundit!
Minu meelest ei tasuks karta Fullipsi, kohe kindlasti pole ta kahjulik ja ei tekita ka mingisuguseid jubedaid tagajärgi, kui seda kasutada mõistusega (st järgida soovitusi). Ta on disainitud just selleks, et saavutada lopsakad huuled, mitte et huuli kahjustada. Kokkuvõttes meeldis mulle selle tootega "mängida" ja ostsin ka omale ühe neist, hakkan kodus ajaviiteks proovima, et õige võtte kätte saada ja siis tuleb juba uus video, aga seniks visake pilk peale esimesele osale! :)

Ära unusta lülitada 720p sisse!

2 comments:

  1. Kui kauaks tulemus nendega püsima jääb ka? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuni 4 tundi. Videos ta rääkis sellest.

      Delete