12 May 2015

VIDEO: app'id minu telefonis!

Tulin mõttele teha midagi hoopis teistmoodi ja tegelikult selle video idee tiirles mulle juba ammu peas. Kunagi nägin, et keegi välismaa Youtuber tegi sarnase video ja kuna sain ise ka mõtteid, milliseid appe võiks endalgi olla, siis ehk minu videost saab keegi teist ka :)
Seekord räägin ainult oma TOP 5 appidest, aga kui teile ehk meeldib see video, siis tulevikus võin tihedamalt hakata sarnaseid tegema. Tagasiside on väga teretulnud. Head vaatamist!
Vaata kindlasti 720p!!!

Jagage minuga milliseid appe te kõige tihedamini kasutate?

3 comments:

  1. Mina kasutan Instagrami, Facebooki messengeri, piltide töötlemiseks Pixlr, soodustuste jälgimiseks Keskus, et poodi minnes meeles oleks mida ostukorvi panna on Bring, sportides kasutan Endomondot ja muusika kuulamiseks Capital FM ja siis on veel Swed ja SEB panga appid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaajaa bloglovini app on ka veel :)

      Delete
    2. Ohsaa, siit sain minagi ühtteist põnevat :) Siiani olen poodi minnes alati vanamoodsalt paberile nimekirja teinud :D:D

      Delete