24 May 2015

PULS Nutrition batoonid - maiustus, ergutav suupiste või energiat taastav snäkk?

Kes on juba proovinud või näinud PULS batoone? Ilmselt kõik, kes osalesid sel aastal SEB Maijooksul, sest tegu on Soome brändiga ja Eesti turule tulid nad alles mõni aeg tagasi, osta saab neid Selveritest ja ABC Supermarketitest ja tõenäoliselt peagi ka paljudest spordiklubidest.
Lühidalt batoonidest:
PULS Protein (šokolaad, vanilje, jõhvikas) - Toidab lihaseid enne treeningut ja taastab neid pärast karmi jõusaalis käiku. Peletab eemale nälja ning hoiab Su tugevana, et jõuaksid nii tõsta kui ka ületada raskusi.
PULS Energy (šokolaad, vanilje) - aitab pidada vastu nii treeningus kui igapäevaseid toimetusi tehes. Ei tee küll Sinu eest tööd ära, kuid annab piisava annuse energiat just siis, kui seda vaja on. Aitab olla keskendunud ja heas tujus ka kõige pingelisemal päeval.
PULS Lady (vanilje&pähkel, šokolaad&jõhvikas&goji marjad) -  on mõeldud aktiivsele naisele. Parim kaaslane pärast nõudlikku trenni ja suurepärane vahepala kiirel päeval. Saladuskatte all võime öelda, et ka tõeline nauding maiustusena kohvi/tee kõrvale.

Nii on tooteid iseloomustatud tootekirjelduses. Hetkel on saadaval seitse erinevat batooni ja ka mulle pakuti neid proovimiseks, mida ma loomulikult suurima hea meelega tegin. Kuna sain batoonikesed kätte vahetult enne Maijooksu, siis sain täpselt jooksupäeval proovida esimest batooni, milleks oli vaniljemaitseline PULS Energy ja see maitses võrrrratult!!! See oli kaetud valge šokolaadiga ning sees oli vaniljemaitseline sisu + rosinad, seega võib olla ei sobi see neile, kes rosinaid ei söö. Minu meelest on nende juures kõige meeldivam see, et sellist jahust maitset ei ole. Ja tõepoolest ma tundsin, et see aitas mul rajal vastu pidada. Kui Pärnust hommikul Tallinna sõitsin, siis mõtlesin peas koguaeg, et "miks ma küll lähen sinna? Olen nii väsinud ja mul kindlasti ei lähe üldse hästi see jooks!", aga võta näpust, tegin vist oma 7km rekordi :) Olin üliiii õnnelik ja särtsu täis veel ka peale jooksu. Jõutreeningu jaoks on mõeldud muidugi eraldi proteiinibatoonid ja kui mul tuleb vaba päev, siis lippan kindlasti välijõusaali ja enne söön ühe batoonidest ära, vaatan siis kuidas see mõjub :)
Maitsete kohta oskan veel nii palju öelda, et vanilje on uskumatult hea, aga see on üleüldse ka mu lemmik maitse. Šokolaadi-jõhvika ja goji marjadega batoon on ka mõnna, selline natuke magus, mis sobib ka kohvi kõrvale maiustada ja just nii veetsin oma tänase tööpäeva alguse :))
Hoidke end uudistega kursis nende FBi lehel(link) ja Instagramis(link)!!!

5 comments:

  1. Oh, olen täielik batoonide fänn ja kindlasti proovin järele! Ma hetkel Yambami austaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama siin, olen enne küll ainult High Protein batoone söönud, aga need on kohutavalt jahuse maitsega :( PULSi batoonid on nüüd minu lemmikud :))

      Delete
  2. Mina olen neid Solarises näinud ja ühe korra ostsin selle "Lady proteini". Kalorite, valkude ja süsivesikute poolest on võrreldes mõne Fasti batooniga suhteliselt kehva.
    Aga selle energia ja jõu andmise kohapealt ei usu ma nendesse, pigem on see enda mõtlemises kinni. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selles suhtes ei oska tõesti võrrelda :)
      Mina näed jällegi usun ja tõepoolest võib oletada, et ma võisin hakata mõtlema teisiti peale selle söömist, aga kes seda tõestab?! :)) Kuna mul on pikk paus olnud trenniga, siis ma tõesti ei oodanud midagi head sellest jooksust, kuna eelmisel aastal ei suutnud ma tervet rada isegi ainult joostes läbida, aga oli see siis batoonist või mõtlemisest, aga hästi mul siiski läks! :)

      Delete
    2. Ainukesed, mis tõesti annavad energiat ja jõudu jne on kreatiin, beta alaniin, erinevad ergutid jms tugevam kraam. Nende võtmisel tehakse laadimisperiood enne ja siis hakkab see põhitarbimine pihta. Proteiinibatoone võib võtta enne või peale trenni, kui toidukorra asendajana.

      Delete