25 May 2015

OOTD: katkem end liblikatega!

Oh, ma olen oodanud, et saaksin juba selle postituse teha, sest sain päris mõni aeg tagasi KUMA'lt(link) kingituseks imeilusa ja ingelliku välimusega liblika, mida kannan nii suure rõõmu ja uhkusega :) Püüan võimalikult paljude riietega teda sobitada, sest selline pisike, aga omanäoline aksessuaar annab outfitle palju juurde. Kindlasti uudistage nende kodulehelt ka teisi liblikaid! Lisaks sain kätte ühe Romwe kampsuni, mis on hästi pehme ja mu lemmikut pastelset tooni. Ja mulle tundus, et need kaks sobivad imetabaselt kokku :))
Teemaväliselt räägiks ka sellest, kuidas ma meie korterist ja vähe sellest, tervelt trepikojalt elektri ära võtsin, ja seda KAHEL korral. Algas see ühel hommikul, kui plaanisin oma juukseid sirgendada, see oli vist mu esimene tööpäev ja siis ikka tahad ju esinduslikum välja näha. Mu plaanid rikkus see, et kui hakkasin sirgendajat pistikusse panema, siis käis pauk ära, sõrmed olid tahmased :D Ehmusin korralikult ära ja kohe ei saanudki aru, et voolu pole. Siis kui taipasin koridorist korgi tagasi sisse panna, siis juba pool trepikoda siiberdas ustest välja. Lõpuks tuli välja, et minu süül lõi kuskil keldris üldkorgi välja, mille saab tagasi panna ainult ühistuesinaine ja nii mul need juuksed jäidki sirgendamata.
Nüüd paar päeva tagasi, kui ma jälle tahtsin neid sirgendada, juhtus sama asi, aga juba teises pistikus. Nüüd kardan ükskõik mida vooluvõrku ühendada, aga õnneks vist asi pole pistikutes ega elektrisüsteemis, vaid sirgendajas :( Mu armsake on mind teeninud vägaväga mitu aastat ja tegelt on praegugi päris kabe, aga juhtmel midagi viga ja tekib lühis. Samas on sellele ka üks hea külg - ma ei saa oma juukseid rikkuda (vähemalt seni, kuni ma pole uut muretsenud). Sellega siis nüüd kõik...
Sweater - Romwe / Butterfly - KUMA / Jeans - Zara / Shoes - Seppälä

4 comments:

  1. Kaks viimast pilti on väga VAU! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Liis :) Mul hästi vedanud pildistajaga!!

      Delete
  2. Kust see kaunis kott pärit on? Ja kiidan ka väga pilte :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kott on Tallinna Nahatöökoja oma. See, mille Grete Link välja loosis :)) Aitäh!!

      Delete