3 May 2015

Moxie, Purederm & Charlie's

Lubasin teile tutvustada loosis olevaid tooteid, millest Moxie tooted on kõige uuemad, mida meie poelettidelt leida võib. Alustan kohe siis neist. Moxie'd on pärit Austraaliast ning saadaval üle maailma päris mitmes riigis, lähim Leedu ning ka meil Eestis. Hetkel on nad müügil juba Kaubamajas, Prismas, Delice ja Solaris toidupoes ja Rimis. Kui ma ei eksi, siis peaksid ka Maximasse tulema. Tegelikult on nad üsna sarnased tavalistele hügieenitarvetele, aga pakendi poolest eelistan mina igakell Moxie'sid. Tampoonid on näiteks pakendatud 8 kaupa pisikesse metallist lipsuga purgikesse, mida on nii mugav kaasa võtta ja ei pea kartma, et nad kotist välja kukkudes piinlikkust tekitaks ja ka osta on neid tunduvalt kindlam ja nunnum :) Hind jääb neil samasse kanti, mis ka teistel brändidel.
Charlie's - hea või halb? Jah tõesti, veest kasulikumat jooki pole, kuid kellele meeldivad karastusjoogid, siis neid soovitan ma asendada Charlie's jookidega, sest need on naturaalsed gaseeritud joogid mahlaga, sisaldavad vähe suhkruid ja ei sisalda kunstlikke lõhna-ega värvaineid. Nad on juues ka tunduvalt kergemad ja hiljem ei teki suhu sellist, suurt suhkruklimpi :) Neid on kolme erineva maitsega ja minu meelest on kõik päris head, kuigi kõige rohkem siiski maitses mulle apelsiniga Charlie's. Natuke kirjutasin neist ka siin(link)! Osta saab neid näiteks Selverist, Statoilist ja R-kioskist.
Nüüd aga pehmetest ja siidistest jalgadest. Suvi on peagi tulemas ja tahaks ju juba kergemaid ja lahtisemaid jalatseid kanda, aga see eeldab, et jalad oleksid hoolitsetud ja kenad. Minu poolt juba testitud ja heaks kiidetud toode on Purederm kooriv jalamask, mis esialgu küll koorib ja eemaldab jalgadelt palju surnud nahka, kuid lõpptulemus on seda väärt. Postituse leiate selle kohta siit(link)! Ja pehmetel jalgadel aitab pehmena püsida Purederm niisutav mask, mille kasutamine on ka väga lihtne ja tulemus hea. Ka need tooted on müügil näiteks Kaubamajas ja Selveris. 
Loodan, et saite väikese aimduse toodetest, mida välja loosin. Ja kel tekkis mõne asja proovimise suhtes suurem huvi, siis hüpake läbi nimetatud poodidest ning ostke ja katsetage, usun, et tõsiselt pettuma ei pea keegi :)

Loosi link: siin!


3 comments:

  1. Hey, mul selline küsimus hoopis, kas Charlie's on Eesti firma? Ma sooviks nendega ühendust võtta, aga koduleht on inglise keelne, facebookis on nii eesti kui inglkeelseid tekste ja ma eisaagi aru, kas kirjutada neile inglise või eesti keeles :D:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei, võid täiesti vabalt neile eesti keeles kirjutada :))

      Delete
  2. Oh, kui Moxie tooteid müüakse ka Rimides, siis äkki siiski on ka Viljandisse jõudnud. Kindlasti lähen uurin järele :)

    ReplyDelete