9 May 2015

Floral skirt from Sheinside!

Selle seeliku sain juba tükk aega tagasi Sheinside'st, aga kuna väljas sadas üks vihm teise otsa, siis lihtsalt polnud praktiline sellega õue minna. Täna aga oli imeline ilm ja tahtsin nii väga seda seelikut teilegi näidata. Suvel võib kombineerida seeliku juurde crop-toppe ja näiteks tennised või kõrgema kontsaga lahtiseid jalatseid. 
Mõned kuud tagasi tegin postituse oma n.ö soovides, mida kevad-suvel oma garderoobi tahan ja just mid-pikkusega seelik oli üks neist. Mul on tohutult hea meel, et üks selline mul nüüd on ja kõige rohkem mulle meeldib see et kangast on TOHUTULT palju! :) Nii lendlevat ja mõnusat seelikut pole mul veel olnud, nüüd unistan sarnasest kleidist, sest kahjuks on see seelik mulle ümbermõõdult natuke suur ja vajub puusadele. Mina olen igaljuhul Sheinside kvaliteediga rahul, kui viitsida seal lehel natuke otsida, siis võib leida väga hea hinnaga imelisi rõivaid!
 Mis on teie selle kevad-suve must-have riideese?

6 comments:

  1. Appii, mulle nii meeldivad Su kulmud, hehe :)
    Seelik on ka muidugi ülivinge! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oii, ma väga tänan :) Kulmude kohta komplimente kuulda on mul eriti hea meel!!!

      Delete
  2. Totaalselt lemmik outfiti seeria Sinust!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nii super, aitäh! :) Usun, et imeline kevad ja ilus ilm aitasid tublisti kaasa.

      Delete
  3. Nii ilus seelik ja pildid on ägedad! :)

    ReplyDelete