6 May 2015

Arutlen: suveks vormi või igaveseks vormi!

Ükspäev tabasin end mõttelt, et miks igal aastal õhutatakse inimesi (enamasti ikka naisi) suveks saledaks saama? Kas see on siis umbes nii, et suvel oleme kõik koos saledad, kes vähem ja kes rohkem, aga sügisest laseme end jälle lõdvaks ja talveks sööme ning laiskleme rasvakihi ümber? Ilus oleks ju mõelda, et kevadel treenin täie rauaga, suvel nii kui nii lihtsam vormi hoida ja küll see vorm järgmise kevadeni on enam vähem okei! :)
Varasematel aastatel olen ma ise samamoodi elanud ja mõelnud -  nii kui väljas soojemad ilmad on, siis tekib viitsimine ja tahtmine trenni teha, aga kui väljas peaks sadama ja sadama, siis lasen end taaskord käest. Õnneks olen jõudnud sellisesse ikka või elufaasi, kus tervislik ja sportlik eluviis on minu jaoks leidnud suurema tähenduse. Ma küll teen iseendale suuri sõnu ja sean suuri eesmärke, aga nüüd ma olen neid ka teostama asunud. 
Aga alati leidub heale mõni halb külg ning vahel tekivad mõõnad ja sellised ajad, kus ma ei suuda end kehtestada, endale öelda, et mine nüüd, miski nagu ei motiveeri. Praeguseks olen tegelenud juba paar nädalat selle uue inspiratsiooni leidmisega. Võib olla segab mind see, et olen tegelikult suhteliselt stressis, see pidev Pärnu-Tallinna vahelt sõitmine, kodust eemalolek ja palju muid pisiasju, mis tõmbavad mind justkui alla. Vahel tunnen, et blogis neist asjadest rääkimine aitab, sest tihtipeale saan oma lugejatele tagasisidet, mis paneb lihtsalt tegutsema. Aitäh teile, kes te soovite aidata ja motiveerite :)
Nüüd aga lisan siiski mõned pildid ühest viimasest välitreeningust - käisin proovimas Pärnu teist välijõusaali, mis ei avaldanud mulle suuremat muljet, aga lühikese ja kerge treeningu jaoks ajab asja ära!
 Esimene harjutus - olen sarnast juba teinud ka eelmises välijõusaali treeningus. Suunatud on see kõhulihase tööle ja suur koormus on ka kätel, millega tuleb end üleval hoida.
 Teine harjutus - väga mõnus aparaat kätelihastele, midagi sellist võiks olla ka tolles suuremas jõukas, sest lõuatõmmet ma niivõinaa teha ei jaksa. Põhimõte ongi selles, et tõstad end kätega üles.
Kolmas harjutus - okeiii...tegin nad ära, aga ai kui ebamugav. Värskeõhk oli see, mis muutis asja paremaks, aga igakell eelistan sellele masinale kodus põrandal kõhulihaste tegemist.

Kuidas võitlete kevadväsimuse ja vähese motiveeritusega? :)

4 comments:

  1. Tubli oled! Ma tunnen ka, et mida aeg edasi, seda rohkem muutub tervis, liikumine ja tervislik toitumine PÄRISELT tähtsamaks ega omanda seda mõrudat maiku, mida naisteajakirjad ja muud väljaanded pasundavad, et "saa seksikad kõhulihased", "suveks vormi!" vms. Milleks ei võiks koguaeg hea välja näha? Lokaalset rasvapõletust pole ka nii kui nii olemas. Keha (ja sh vaimuga!) tegelemine annab sellise enesetunde, et ära harjudes muudmoodi ei oskagi :) Inimene on ka rahulolevam ja õnnelik. Kui mul on raske, siis mõtlen alati, et harjumuse kujundamiseks läheb ju 21 päeva aega :) Muidugi võib tähtpäevadel ja vahel magusat ka lubada, aga see on omandanud teise tähenduse kui varasemad tihedad maiustamised, sest TEADLIKKUS on tõusnud.

    ReplyDelete
  2. Mind ajab tegelikult kergelt närvi, kui treener trennis alatasa suve saabumist ja bikiine meenutab. Nagu see olekski põhjus, miks ma üleüldse peaks trennis käima :D Ma päriselt ka ei käi rannas vaid eelistan aktiivsemat tegevust kui lebamine.

    ReplyDelete
  3. Ma arvan ka, et mõttetu on elada lumepallina ehk siis suveks saledaks ja talveks paksuks. Kui ikka teha, siis korralikult ja ega see tükki küljest võta, kui paar-kolm korda nädalas korralikku trenni teed. Muide, kus see välijõusaal asub? :)

    ReplyDelete