15 April 2015

Tiina Talumees "Must valges" kollektsiooniesitlus

Nagu lubasin, siis panen kõige värskemad emotsioonid eilsest üritusest kirja. Ja oii millised need emotsioonid on, uskumatu!! Kindlasti ka seetõttu, et see oli minu jaoks esimene selline suur ja uhke üritus üldse ja kuna sain nüüd sellest nii palju naudingut, siis tahaks iga nädal sellistes kohtades käia ja nii palju positiivseid, lahkeid ja rõõmsaid inimesi kohata. Oma igapäeva elu elades ma pean leppima suuremalt jaolt Maxima kassas tülpinud nägudega istuvate müüjatega ning mornide ilmetega kaasreisijatega bussis, aga eilne õhtu andis mulle tohutu laengu positiivsust ja tahet olla veel aktiivsem ja tubli blogija ning ühiskonnaliige. Lisaks tutvusin kahe äärmiselt armsa ja ägeda blogijaga Sandra(link) ja Emiliaga(link) ning hetkeks tabasin end mõttelt, et nii tore on omada sõpru/tuttavaid väljaspoolt kodulinna :) Ehk saab nende kahe tsikiga edaspidigi koos midagi ette võtta.
Räägin nüüd tsipa üritusest endast ka - nagu juba öeldud, siis tegemist oli kollektsiooniesitlusega ehk moeshowga. Ah jaa mainin ka veel, et kutse sinna ma võitsin Magnumi FBi lehe kaudu ja kutse kehtis kahele, seega teadsin kohe, et ainuõige otsus on Teele endaga kaasa võtta, sest ainult koos blogijast sõbrannaga saan sellest viimast võtta. Nii siis esimene mure minu jaoks oli muidugi "mida selga panna?!", minu meelest üsna tüüpiline naiste puhul, riideid nagu oleks hästi palju, aga selga pole kunagi midagi panna. Õnneks leidus mul üks väga äge kleit kapis, mille kandmist olen ammu oodanud, aga varem lihtsalt polnud sobivad põhjust ja kohta. Südames muidugi samal ajal lootsin, et ilm soosiks kleiti ja ka sellega läks õnneks. Mis mind natuke tahtis alt vedada oli minu soeng, õigemini juuksed, mis ei tahtnud kuidagi ilusaid lokke hoida, pihustasin küll lakki, aga kasu oli vähe. Ja kuna üritus oli väga suur, siis nägin seal tegelikult igasuguses outfitis inimesi, seega usun, et kui oleksin visanud puhtad püksid ja piduliku pluusi selga, siis poleks ka hullu olnud, aga austusest moelooja vastu tahtsin end üles lüüa :)
Aga toimumispaik oli tõesti suur, kes on Energia Avastuskeskuses käinud, see teab kui suur see koht on. Kuna olime juba enne avamist kohal, siis lubati meid ka lahkesti esimesel korrusel asuvasse avastuskeskusesse, kus saime näppida ja vaadata kõiki neid asju seal. Ühesõnaga kui kõik algas, siis saime maiustada Magnumi jäätistega, mina võtsin kohe proovimiseks piparmündi oma, mida proovinud polnud ja see maitses niiiii hea. Ja tohutult palju tehti pilte, võimalik, et lähipäevil kuskilt neid pilte näeb. Kell kaheksa oli esimene show, mida näidati ainult kutsetega saabunud külalistele ja tegelikult on mul väga hea meel, et saime ka seda kollektsiooni näha, sest see oli inspireeritud Magnumi jäätistest ja need kleidid nägin nii naiselikud ja õrnad välja. Üheksast hakkas see põhi esitlus, mis kestis umbes pool tunnikest ja oli väga hästi organiseeritud ja sooritatud. Minu maitse järgi oli ka muusika, selline müstiline ja natuke sünge, see-eest kleidid ja modellid olid hästi naiselikud, enesekindlad ja õrnad nagu naised ka olema peaks. Kuid, mis ma pikalt seletan, las pildid räägivad enda eest!!!
 siit hakkas põhi üritus..
Kuna imelisi kleite oli palju, siis pidin tegema piltide seast mingi valiku, et postitus liiga suureks ei läheks, kuigi ilmselt juttu ja pilte tuli praegugi piisavalt palju. Peaaegu kogu kollektsioon meeldis mulle väga, aga kõige rohkem must-valgete kraedega mummulised klieid ja seelikud ning viimastel piltidel olevad beežides toonides kleidid. 

2 comments:

  1. Vauuu, nii head pildid!! Ja nii tore oli Sinuga kohtuda & nagu juba eile ütlesin, siis oli selline tunne, et teaksin Sind juba aastaid... Ja loomulikult - teinekordki võiksime koos midagi teha. Muide, sain täna vlogi ka monteeritud ja see on siin - https://www.youtube.com/watch?v=5EAZAfRieOA&feature=youtu.be :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jupiduuuu!! Kohe vaatan seda vlogi :)) Minu oma tuleb tervest mu nädalast. Ja tegelt ongi lahe see, et kuna ma Su blogi nii kaua jälginud, siis on ka selline tunne, et juba tean Sind ammu :)

      Delete