23 April 2015

Solar+ solaarium

Käisin esmaspäeval uudistamas Pärnu uut solaariumit Solar+. Sain solaariumi juhatajalt Maarjalt armsa kutse ja kuna mulle meeldib vahel solaariumis käia oma jume värskendamas, siis loomulikult olin huvitatud tutvuma selle kohaga. Tahaksin nüüd natuke rääkida mille poolest tasub külastada just Solar+ solaariumit ja miks meeldib mulle seal rohkem kui mujal. Seda, et solaariumites on hea atmosfäär ja klienditeenindus, sain juba teisteski kohtades tunda, kuid Solar+'is on eriliselt mõnus aura, privaatne ja hubane keskkond ning teenindus siiras ja vaba. Nägin seda nii enda kui ka teiste klientide pealt. Kõik masinad on neil uued ja moodsad.
Solar+ asub Pärnu Port Artur I 3.korrusel, kuhu saab nii liftiga (mugav vankriga emmedele) kui ka eskalaatoriga ning nagu näete, siis seal on igaühele taskukohased hinnad. Neil on nii kiirpäevituse kui ka loodusliku päevituse (ehk D-päike) võimalus. Kiirpäevituse valikus on üks püstine kabiin ja kolm erineva tasemega kabiini, millest üks on keha kujule vastavalt disainitud (ei jäta valgeid rante seljale!!!). Mina proovisin just viimasena mainitud kabiini ja kuigi ta on tugevuse poolest kõige tugevam, siis ei põlenud ma ära ega tundnud pärast kõrbenud lõhna oma nahal, võtsin alustuseks 8minutit.
Samuti on nende juures võimalik end püsikliendiks vormistada ning seejuures puudub püsikliendi laadimise kohustus, mis tähendab, et ei pea korraga välja käima suuri summasid, et saaks päevitada. Iga klient saab ka templikaardi, kuhu märgitakse iga päevituskord peale ja iga kümnes kord on tasuta! Minu meelest super idee :) Ning kel suve alguses lõpetamised, siis soovitan soojalt ilusa jume saamiseks külastada just Solar+ solaariumit - Pärnu parimad hinnad + iga 10 kord tasuta.
Ka päevituskreemide hinnad on super head. Nad pakuvad päevituskreeme Ameerika firmalt Devoted Creations, mis on soodsad kuid kvaliteetsed. Väike pakk 4,60€ ning suur (250ml) 25,90€. Liituge kindlasti Solar+ FBi lehega siin(link) ja Instagrammiga, et olla kursis kampaanite ja muuga!
Kuidas suhtute solaariumitesse? Mida pead oluliseks solaariumikeskuse juures?

6 comments:

  1. Väga stiilne ja hubane koht tundub olevat. Mulle tundub, et Tallinna solaariumid jäävad just sellega maha, et ruumid on vanad, sisustus on vana, aga Solar+ minnes tunneksin ennast ka kuidagi erilisemana vist. :P Mina ikka aeg-ajalt satun solaariumisse, sest mulle lihtsalt meeldib ja sobib pruunikam jume ning kui ma natukenegi päikest saan, siis enesetunne paraneb kuidagi. Ma ei oskagi seda seletada, lihtsalt tuju läheb heaks. :) Iga kümnes kord tasuta - jällegi väga hea diil. Mulle tundub, et klientidele tuleb lisaks püsikliendi soodustusele aeg-ajalt veel mingit boonust pakkuda...

    Igastahes väga lahe postitus! Kas sul oli seal mingi pressipäev ja said solaariumit tasuta katsetada või mis eesmärgil see kutse saadeti? Täitsa niisama huvitun. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle ka meeldib jume vahel värskendada ja talvel eriti mõnna käia sollis, siis kohe selline soe tuleb sisse :) Kui Pärnu satud, siis kindlasti soovitan sealt läbi astuda. Ja mind motiveerib ka see "kümnes kord tasuta" selles mõttes rohkem, et tasuta on ju alati midagi hea saada :P
      Kutsuti mind, sest tegemist on üsna uue kohaga (3 kuud) ja neil natuke reklaami vaja, et inimesed teaksid, et selline uus koht Pärnus olemas :) Ja läbi interneti levib info ju kõige kiiremini!

      Delete
    2. Väga lahe, minuni vähemalt info jõudis nüüd küll. :)

      Delete
  2. Huvitav :P Ise ostsin just d-päikse salongide pakkumise Chillist - 70 euro asemel 20 eurot - 25€ eest päevitamist, Australian Goldi kreem + kliendikaart. Aga seda solaariumit peaks ka proovima :) Hinnad on head.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eks selliseid pakkumisi tehakse suht harva ja piiratud koguses ma arvan :) Aga kui püsivalt soodsat kohta soovid külastada, siis Solar+ praegusel momendil jääb minu silmis esikohale :))

      Delete