12 April 2015

Shooting..shooting

Kuna kevadet ei tule ja ei tule, siis jääb üle lisada mõne päeva taguseid pilte. Üks õhtu kutsus Alina (link) mind pildistama ja nii läksimegi Pärnu randa. Sel päeval oli üli tugev tuul ja külm, aga saime tohutult palju häid pilte, mida ka järgnevate postituste vältel teile näitan. Ning ma pean siiski taas ära mainima Alina suurepärase töö!!! No te vaadake neid pilte :) Alinal on omamoodi stiil, aga see on täpselt selline stiil, mis mulle väga meeldib ja ma tunnen, et on ka hästi minulik. Ja asi polegi niivõrd sellest, et pildid on minust, sest kui tema FB lehelt teisi pilte vaadata, siis ka need on tõesti nii head, tal kohe on seda õiget fotograafi silma, või kuidas teile tundub?
Mul on mõtetes mõlkumas ka üks "koostöö" Alinaga, millest ta ise veel ei tea, sest see on olnud vaid mõte, aga loodan, et rohkem suve poole teeme selle ka ära (kui ta muidugi nõus on) ja sellest saab osa ka üks minu blogi jälgija, seega tasub valvel olla :)

6 comments:

  1. Alina pildid tunduvad kuidagi sellised natuke müstilised, aga samas oskab ta tabada kenasti ära inimese lihtsust. Kõik pildid, mis ma sinust olen näinud, on küll väga hästi tehtud :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Just, mulle see müstilisus hästi meeldibki :)

      Delete
  2. See pilt, kus sa istud. Suure tähega Super!

    ReplyDelete
  3. Mulle nii meeldib su stiil :) Need saapad on eriti vinged!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh, aitäh Liis! :) Sellest ajast kui ostsin need saapad oleme kui lahutamatud, veits imelik juba hakkab :D

      Delete