10 April 2015

Natuke ühest ja teisest asjast koos Charlie'sga!

See postitus ja need pildid olid mul algselt plaanitud vähema jutuga teha, kuid tänaseks päevaks on nii palju uusi ja huvitavaid uudiseid tulnud, siis tahaksin ühest neist siin juba rääkida ka. Nimelt võitsin Magnumi Facebooki lehe kaudu kaks kutset Tiina Talumees "Must Valges" kollektsiooniesitlusele ja teisipäeval koos Teelega sinna suundumegi. Kui ma sel loosimisel osalesin, et neid kutseid võita, siis lugesin kollektsiooni tutvustust ja see tundus 200% minulik, alati kui ma vaatan mingeid vanu sõjafilme, siis mõtlen, et oleksin tahtnud elada selles ajas, sest naised käisid nii lihtsalt ja naiselikult riides. Seega ootan seda üritust väga väga! :) Pikemalt kollektsiooniesitlusest ja pildid proovin võimalikult kohe peale üritust üles panna.
Rääkisin siin paar postitust tagasi, et käisime pildistamas. Tegelikult see minek oli suhteliselt spontaanne, aga kuna pildid jäid hästi kevad-suvised, siis patt oleks neid mitte jagada. Ja meil oli ka kaasas üks mega mega hea jook, mille Tallinnast viimane kord kaasa sain - Charlie's Natural Soda. Miks see jook nii hea on? Sellepärast, et ta maitseb kui karastusjook (sprite, fanta jne), aga erinevalt nimetatud jookidest ei sisalda Charlie's säilitusaineid, kunstlikke lõhna-, ega värvaineid. See on naturaalne gaseeritud jook mahlaga. Mina olen proovinud kahte maitset -
sidruni, laimi ja mündi ning apelsini, mandariini ja mündi oma. Kuigi nad on mõlemad uskumatult kerged ja maitsvad, siis natukene rohkem meeldis mulle apelsini Charlie's. Seda on veel ka mustsõstra, acai-marja ja mündiga ja ma arvan, et see maitseks mulle kõige rohkem, eile just ostsin omale selle ja õhtul proovin ka :) Charlie's jooke saab osta Selverist, Statoilist ja R-kioskist - nii et ruttu ruttu ostma ja proovima, äkki saab see teie suve lemmikuks! :) Siia postitusse sai nüüd enneolematult palju smaile, aga on ka põhjust, sest üks uudis on veel soolas!!! :)))
Pluus ja saapad - H&M, püksid ja prillid - Lindex

4 comments:

  1. www.sandrelle.net13 April 2015 at 09:06

    Jeii, Tiina showl näeme! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Väga äge, ootan juba! :))

      Delete
    2. www.sandrelle.net14 April 2015 at 08:12

      Mis selga paned? Ma täitsa murest murtud... :D

      Delete
    3. Just just, samad mured murravad ka mind. Hetkel rohkem muidugi uni, aga juba eile mõtlesin, et mida siis selga panna, et kas kleit oleks too much või mitte jne :)

      Delete