7 April 2015

Nädal saia ja suhkruta: tulemus!

Nüüdseks on see nädal möödas ja ma pean tunnistama, et päris nii libedalt see ei läinud nagu ma eeldasin. Esmaspäeval kui alustasin, siis olin väga motiveeritud ja valmis nädala saia ja magusata veetma, aga ajastus polnud sel korral kõige õigem. Esiteks tähistasime 2.aprillil venna seitsmenda kuu sünnipäeva, väikese tükikese meekooki selle puhul sõin ikka ära ja pühapäeval sõime pühade puhul vanaema juures natuke pashat. Aga üldises plaanis tarbisin ma sel nädalal ikka tunduvalt vähem magusat kui tavaliselt, enne ajasin omale suhteliselt iga päev mingit kommi või küpsist või sefiiri näost sisse. Mis aga saiatoodetesse puutub, siis selle vältimisega polnud probleemi ja usun, et sealt tuli ka see tulemus :) 
Sel hetkel kui magusat sõin, siis ei uskunud ma ise ka, et mingi muutus nädalaga toimuda võib ja seda ütlesid ka teised, et nädal on liiga lühike aeg, et muutusi oleks, aga võta näpust - on see siis mu keha omapära või polegi nädal nii lühike aeg, aga paar cm kõhu ümbermõõdust kadus küll kuhugi :)) Visuaalselt tõesti võib olla muutust ei näe, aga numbrid räägivad enda eest. Mind see motiveerib tohutult!!! Usun, et alguseks on see tulemus väga hea ja motiveeriv, et jätkata magusa piiramist.
Kuna praegu on aina sadanud ja sadanud, siis õue treenima ei läinud, kuid kodus tegin ikka enamus õhtutel kõhulihaseid ja kätekõverdusi :)
Seega võib öelda, et kui ma jätkaksin saiavaba elu, siis jõuaksin soovitud lameda kõhuni ka kiiremini :) Edaspidi püüan rangemalt piirata magusa söömist ja eks näha olla, mis kuu aja pärast saab.

2 comments:

  1. www.sandrelle.net9 April 2015 at 11:48

    Ohoo, see on päris hea mõte! Peaks ise ka proovima. Praegu mõtlen küll, et oh, noh jätan siis kohvi seest suhkru ära ja eriti rohkem ma seda ju ei tarbigi. Ma arvan, et siis nädala lõpus saan aru, et tegelikult tarbin nii palju rohkem suhkrut kui arvan. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mina täheldasin suurt ja kiiret muutust koheselt, kui saiast loobusin, tõesti toimib! :) Aga magusamaias nagu ma olen, siis sellega ikka vahel ei suuda piiri pidada :D

      Delete