6 April 2015

Good news are good news!!!

Lõpuks, lõpuks, lõpuks! Kuna nüüd siis on päris kindel, et mu üks ammune unistus saab teoks, siis arvan, et on õige aeg seda ka siin natuke levitada. Nimelt hakkan 21.aprillist palju aega Tallinnas olema, koolitusel. Ning kui selle edukalt läbin, siis saab minust kosmeetik-jumestaja. Et keegi valesti aru ei saaks, siis kosmeetiku amet on mul juba omandatud ja paber ilusti käes, aga just see jumestaja oma on veel puudu. Kui sain sellele kinnitust, et koolitusele saan, siis oleksin tahtnud kogu maailma kallistada, sest mu rõõm oli lihtsalt nii nii suur, ootasin seda väga! 
Koolitus kestab 6 nädalat, seega suve alguseks on mul tunnistus käes ja loodan väga, et saan mõne lõpetaja kauniks teha :) 
Täna oli taas üle pika aja ilus ilm ja käisime sel puhul pildistamas, Mikk viis mind ühte lahedasse kohta, kus on juba päris mitu plaani pildistamiseks, aga tänase photoshooti pilte näitan mõne aja pärast!
Pluus  - H&M, püksid ja prillid - Lindex

3 comments:

  1. Ma panen sulle ühe ligi ka seoses ühe sinu varasema postitusega, kus ma pakkusin välja idee spordiklubisse tööle minna - täitsa olemas Pärnus värske pakkumine: http://www.cv.ee/toopakkumine/my-fitness-as/klienditeenindaja-f402189.html?full=1

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesssas, mega suur aitäh Sulle!!! :) Kui selle töö saan, siis ootab Sind üks suur kingitus :P

      Delete
    2. Ma pean ka kohe kaasa elama ja lootma, et saad koha endale! Nii ideaalne(:

      Delete