1 April 2015

Alakõht - kodus ja abivahenditeta

Alustasin seda nädalat uue eesmärgiga - nimelt soovin täielikult lahti saada alakõhul olevast rasvkoest ("kõhupekikesest"). Aga selleks, et see nädal tooks veel paremaid tulemusi, siis pühendan ka treeningu hetkel kõhule. Loomulikult olen ka varem kõhule palju tähelepanu pööranud harjutusi tehes ja ka edaspidi teen neid. 
Kuna väljas juba pikemat aega sajab, siis tuleb leppida koduste vahenditega ja täna näitan mõnda harjutust, mis on suunatud just alakõhu treenimisele. Muidugi on internet ja youtube täis erinevaid alakõhu harjutusi, sest paljusid neist saab teha abivahendeid kasutades (fitness pall, hantlid, lõuatõmbe kang). Aga need neli on minu lemmikud - sest neid saab teha abivahenditeta ja on hästi tõhusad. Nüüd aga harjutustest:

Jalgade sirutamine (pingil&põrandal) - mina kasutasin seekord pinki, aga põhimõtteliselt saab sama harjutust ka maas teha. Põhiline on asend ning kõhu pingul hoidmine, mida madalamale jalad lased, seda rohkem on alakõht töös. Soovitan teha 30 korda.
 Alakeha tõsted - seda harjutust on pingil parem teha, sest siis saab end käte abi paigal hoida. Põhimõte on selles, et tõsta alakeha taeva poole ja jalad samal ajal põlvest 90 kraadi. Soovitan teha 20 korda.
 Jalatõsted - minu jaoks natuke kergem kui eelmine harjutus, aga treenib väga hästi alakõhtu. Käed tuleb asetada tagumiku alla ning tõsta jalgu lae suunas. Soovitan teha 30 korda.
 Keha hoidmine V asendis - selle harjutuse raskustastet saab muuta jalgade kõrguse abil. Mida kõrgemal on jalad, seda kergem. Kui saavutad õige asendi, siis tuleb seda asendit hoida 30sek-2minutit ja korrata 2-3 korda. 
Ja ärge laske motivatsioonil langeda vihmaste ilmade pärast, kodus on ka hea :) 

6 comments:

  1. Jätan märgi maha ja hakkan peagi katsetama kas tõmbab pekid väiksemaks:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tubli ning kindlasti tuleb olla järjepidev ;)

      Delete
  2. Ei ole halba ilma, on vale attitude! :D

    Vihmaga jooksmine on näiteks minu lemmik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Täpselt õige väljend, nõustun. Aga ma ise ei kipu kohe üldse külma ja vihmase ilmaga välja, siis on nädal aega nohu, mille tõttu jääb trenn üldse ära. Kuid suvel sooja ja vihmase ilmaga olen isegi käinud jooksmas.
      Kahjuks ei saa neid vihmast libedaid välijõusaale ka hetkel kasutada, muidu käiks küll seal :)

      Delete
  3. Soovin sulle edu ja jõudu! :) Kui soovid kava siis fb Naised Trenni grupis on Kayla kavad olemas, mis töötavad imeliselt!! :) Tema instagrammis tulemused olemas :)
    Jäin imetlema sinu jõusaali postituse juures olevaid pilte ning tahaksin küsida mis kaameraga sa pildistad? Silm lausa puhkab :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Mariel :)) Toetus on väga väga oluline. Ja see Kayla kava mul omal täiesti olemas juba päris ammu, olen seda isegi ühe kuu katsetanud, ilmselt olin sel ajal liiga nõrk, et vastupidada. Suvel kui ilmad püsivalt ilusad on, siis proovin selle kavaga õue (randa, parki) minna ja ka mõne postituse teha ehk.
      Kasutan Canon 600D kaamerat ja 50mm f1.8 objektiivi, lisaks sellele on mul väga tubli piltnik, kes viitsib ja pühendab end mu trennipiltide õnnestumisele :)

      Delete