17 April 2015

Aeg lendab..

Oh kuidas aeg lendab ja mul on siiani näitamata pildid, mis Alinaga viimane kord veel tegime. Mina olen iga klõpsuga rohkem kui rahul, mille ta on teinud, sellepärast tahan neid ka siin näidata. Tol päeval kui need pildid tegime, oli rannas megaa tuuline ja külm, aga tänu sellele jäid piltidel juuksed lendlevad ja see andis mu meelest piltidele tohutult juurde. Vahepeal on nii palju juhtunud ja toimunud...näiteks hetkel filmin weekly vlogi, sest lihtsalt ei jõua kõigest kirjutada ja näidata, tegelikult ajaliselt jõuaksin küll, aga siis tuleks põhimõtteliselt iga päev uus postitus. Seega uue nädala alguses näete videot, kus räägin natuke töö jutte ja näete üleüldse lähemalt mu elu :D Ma püüan video hästi ruttu kokku monteerida, aga kuna filmin seda hetkel GoProga, siis mu videotöötlusprogramm ei jõua seda kuidagi ära laadida, ehk keegi oskab aidata või nõua anda kuidas pilt paremini jooksma saada?! :)

2 comments:

  1. Kust kohast nii lahedaid saapaid saab? :)

    ReplyDelete
  2. Mina sain Tallinna H&Mist, aga need olid seal viimased ja täpselt minu number alles, võib öelda, et mul vedas vist :))

    ReplyDelete