18 March 2015

Stampswatches kellad

Kas oled kuulnud või näinud Stampswatches kellasid? Mina juba olen ja mitte ainult näinud, olen ka saanud katsuda ja proovida :) 
Tegelikult jäid mulle juba varem Stampswatches kellad silma, tookord, aga oma uurimistega kaugele ei jõudnud ja ma ei mäletagi täpselt miks, aga mulle jäid need kellad meelde ja hakkasid meeldima, sest nad on hoopis teistsugused ja väga erilise disainiga. Nüüd, kui käisime Teelega Buduaari turul Saku Suurhallis, siis olid ka need kellad esindatud ja enne kui jõudsin ühte super ilusat kella proovida käisin kaks korda arglikult neist mööda. 
Miks mulle need kellad meeldivad? Kõige suurem põhjus on muidugi disain, juba neid kellasid vaadates märkab igaüks, et need on erilised. Ja lisaks sellele saab kella ja rihmasid vahetada ehk siis olenevalt tujust, riietusest, ilmast või üritusest saab omale ise disainida sobiva kella. Minu meelest ideaalne, et paista silma ja olla omanäoline. 
Buduaari turul valis minu outfitile kõige sobivama kella Ženja Fokin ning päris ausalt see kell ja rihm, mille ta kokku sobitas, meeldisid mulle väga, see komplekt oli väga minulik :)) Mina seda kella hetkel kahjuks ära ei ostnud, aga kripeldama jäin küll, eks ma nüüd vaatan ja uurin veel! Kellel huvi tutvuda kellade ja rihmadega, siis külastage kindlasti Stampswatches.ee kodulehte, valik on suur ja kindlasti leiab igaüks omale midagi.
Kas Sina kannaksid sellist tüüpi kella? Kui palju oled nõus korraliku kella eest välja käima? :)

3 comments:

  1. Väga huvitavad ja omapärased! Polnud varem midagi kuulnud neist :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onju! Igaühele leiab miskit sobivat :)

      Delete
  2. Väga ägedad ja omanäolised!

    ReplyDelete