22 March 2015

So good vibes!

Seekordne nädalavahetus oli erakordselt palju positiivseid emotisoone täis. Ja sain ka üli mõnusaid öiseid pilte blogisse, mida teiega jagada.
Reedel avanes meil Mikuga võimalus Taukari live kontserdile minna ja ka backstagei. Mina chillisin rohkem niisama seal, aga Mikk aitas filmimisel kaasa. Alina(link) oli samuti meiega ning enne livei mõtlesime pildistama minna. Tegelikult oli meil plaan juba päris ammu koos pildistada, kuid nüüd siis alles tegime seda päriselt :) Minu meelest on Alina väga tubli ja professionaalne fotograaf, lisaks heale silmale on temaga nii hea koostööd teha ja pildid tulid minu meelest ülimalt ägedad, hästi minulikud :) Ootan juba väga meie järgmist ühist pildistamist!!!
Ja kogu ülejäänud reede öö möödus nii vinge seltskonnaga, tegime Taukariga selfiesid ja nautisime head muusikat. Taukar nii muhe ikka :P Mulle meeldisid juba enne tema laulud, aga nüüd kui kuulsin live esinemist, siis hakkasid need veelgi rohkem meeldima ja ta ise ka ju loomulikult!
Laupäeval käisime isa juures saunas, kuna ta selle alles nüüd valmis sai, siis oli päris põnev minna, pealegi polnud ma üli kaua saunas käinud, hea, et nüüd saab tihedamini saunatada. Sain oma pisikese ja kalli venna Robiniga olla, tegime pilte ja nunnutasime. Õhtul koju jõudes olin tohutult väsinud, ei jaksanud üldse midagi teha ja jäingi üheksast magama.
Täna käisin jälle Tammistes, käisin Robiniga pikal pikal jalutuskäigul ja pärast oli Robin venna-õdede pilgu all, sest emme ja issi käisid teatris. Robin on nii uskumatult tubli beebi, et tema hoidja oleks imelihtne olla.
Nüüd siis jagan neid super ägedaid pilte - enne kui pilte nägin, teadsin, et tulemus saab olema väga hea, aga et nii hea...


6 comments:

  1. Teine pilt on kohe eriti SUPER!

    ReplyDelete
  2. Minu lemmik ka :) Alina teeb uskumatult head tööd!

    ReplyDelete
  3. Appi kui head pildid! Eriti meeldib see roheline :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaaaa, see fotoseeria minu üks lemmikumaid! :))

      Delete
  4. Super pildid ja sa oled nii ilus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh Mariliis, olen hästi meelitatud :))

      Delete