16 March 2015

Nobe Aloe Vera: Originaal ja Kuldse kiivi

Tallinnas käies saime Teelega proovimiseks endaga kaasa hulgaliselt väga mõnusaid jooke Nobe Aloe Vera'lt. Olin kuulnud neist aloe vera jookidest küll ja üldiselt aloe vera joogid mulle ja Mikule maitsevad, sügisel oli see meil kodus üks põhilisemaid jooke (lisaks tavalisele kraaniveele), aga Nobe jooke polnud ma varem proovinud ning mul on nii hea meel, et sain seda nüüd teha, sest leidsin Kuldse kiivi näol omale uue absoluutse lemmiku :)
Nüüd natuke lähemalt Nobe aloe vera jookides - naturaalne jook, mis ei sisalda säilitusaineid. Aloe vera sisaldus on 50% ja sisaldab väga vähe suhkruid. Lisaks on suurepärane janukustutaja. Kõige parem on seda tarbida külmalt ning enne joomist tuleks jooki loksutada. Selles on mõnusalt väikesed aloe vera tükid.
Originaal on hästi maheda maitsega, kes on varem ükskõik millist aloe vera jooki joonud, teavad kuidas see maitseb. 
Kuldse kiiviga aloe vera on aga tunduvalt magusam ning just seetõttu mulle hakkas see väga maitsema. Olen suur magusa armastaja ning see jook annab just õige annuse magusat, mida ma päevaks vajan. Kui treeningu ajal tarbin ikka tavalist vett, siis nüüd hakkan peale trenni Nobe jooke jooma, sest siis see rahuldab mu magusavajaduse, mis mul tavaliselt alati peale trenni on ja teiseks kustutab see janu. Muidugi ei loobu ma veest, aga Nobe aloe vera jooke juues väldin säilitusainete rikkaid jooke, mille isu vahel tuleb. 
Kas oled proovinud Nobe jooke? Milline on Sinu lemmik?

No comments:

Post a Comment