22 March 2015

Kevad-suvised lemmikud!

Pole ammu koostanud ühtegi kollaaži asjadest ja toodetest, mis oleks mu tulevase hooaja unistused ja soovid. Kevad aga on nii inspireeriv, et tegin internetis ühe suuremat sorti otsimise, et leida pilte asjadest, millest unistan. Neid asju pole küll palju, aga hetkel tundub, et kui need tooted oleks, siis oleks kevad ja suvi palju paremad :)
Põhilised on aksessuaarid nagu näiteks kott, kell ja kübar. Kuna suvi on soe aeg ja liikumist on palju (ka rattaga), siis minu kõige suurem soov oleks seljakott, aga mitte selline tavaline, millega õpikuid vedada. Minimalistlik, mahukas ja mustast nahast - need on kolm märksõna, mida pean silmas kui kotti ostma lähen. Olen juba nii mõnestki kohast uurinud, aga pole senini leidnud veel seda õiget, aga pildil olev on päris ligilähedane. 
Ja kui juba juttu oli rattaga liiklemisest, siis väga tülikas on kella koguaeg telefonist vaadata, seega plaanin soetada kella, mis oleks stiilne, minulik ja kvaliteetne. Stampswatches.ee on koht, kust plaanin kella valida (postitus siin)
Kübar on selline aksessuaar, mis on päikesepaistelise ilmaga lausa kohustuslik, sest lisaks silmadele tuleks kindlasti ka pead kaitsta, mul on tihti halb olla õhtuti, kui olen liiga kaua päikese käes olnud. Lisaks sellele on kübar suveõhtutel mõnus peakate, mida erinevate riietega kombineerida :)
Kuigi muidu ma eriline kontsa kandja pole, siis vahel tahaks end pikema ja naiselikumana tunda. Ja kui ma leian kuskilt väga hea hinnaga ja väga ilusad high heel sandalsid, siis ostan need kindlasti, sest tegelikult tahaks suvel ikka rohkem kleite, seelikuid ja kingi kanda. 
Sellised pisikesed ja lihtsad soovid mul selleks kevad-suviseks hooajaks. Usun, et neid detaile tuleb kindlasti juurde, mida ma soovin, aga need kuus asja on mul juba ammu peas tiirelnud!
Milline on Sinu "must have" kevad-suvine riideese?

4 comments:

  1. Kust sellist kübarat leida võib? ja kas oli ka musta värvi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pildi leidsin kuskilt netist suvalt, aga sarnast nägin HMis :)

      Delete
  2. Taolised midi seelikud on nii ilusad. :)

    http://mskiku.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minu meelest ka, aitab minidest ja maxidest :))

      Delete